۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۴۴

رئیس فدراسیون کاراته:

کاراته ظرفیت کسب مدال المپیک را دارد/افق روشنی پیش رو داریم

کاراته ظرفیت کسب مدال المپیک را دارد/افق روشنی پیش رو داریم

صادق فرجی در جریان حضور مسئولان ورزش در اردوی تیم ملی کاراته با تشریح برنامه های این تیم عنوان کرد که چشم انداز این رشته کسب مدال در بازیهای المپیک توکیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته کشورمان که آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی می شود در تمرینات امروز عصر خود یک میهمان ویژه داشت. مسعود سلطانی فر ، رضا صالحی امیری، تصرالله سجادی و اصغر رحیمی میهمانان ویژه کاراته کاران بودند. 

در ابتدای این بازدید فرجی رئیس فدراسیون کاراته توضیحاتی در خصوص برنامه های تیم ملی ارایه داد. صادق فرجی با بیان اینکه سال گذشته موفقیت های زیادی و قابل توجه ای کسب کردیم اظهار داشت: از برنامه های سال ۹۶ به میزان قابل توجهی جلوتر بودیم که عامل اصلی آن نیز حمایت های وزارت ورزش و جوانان بود که باعث شد برای اولین بار در تمامی مقاطع سنی قهرمان آسیا شدیم و از سوی فدراسیون جهانی امپراتور کاراته آسیا لقب بگیریم.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد:برای کاراته ایران برنامه ۲۰ ساله ای طراحی شده و در کنار آن یک برنامه ۵ ساله و یک برنامه عملیاتی یک ساله را پیش‌بینی کردیم که با اجرای آن افق های روشنی پیش روی کاراته قرار خواهد گرفت که کسب کرسی های بین المللی و قهرمانی های متعدد مهمترین آنهاست.

فرجی خاطر نشان کرد:  در سال جدید توجه ویژه ما کسب امتیازات لازم برای المپیک ۲۰۲۰ است. المپیک ۲۰۱۸ جوانان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مهمترین رقابتهای پیش روی ماست که امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم. چشم‌انداز اصلی ما دفاع از عنوان قهرمانی در رقابتهای قهرمانی جهان است. کاراته ظرفیت کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ را دارد و امیدوارم یک ضلع به چهار ضلعی رشته‌های مدال‌آور در المپیک اضافه کنیم. با توجه به ظرفیت بالای کاراته این اتفاق نیز انجام شدنی است.

پس از صحبت های فرجی، شهرام هروی سرمربی و ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی سخنانی را بیان نمودند.

کد خبر 4302725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha