۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۲

کارشناس تبلیغات اسلامی اسدآباد عنوان کرد:

اعزام ۸۰ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان اسدآباد

اعزام ۸۰ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان اسدآباد

اسدآباد - کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد از اعزام ۸۰ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تبلیغات اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اسدآباد را همچون گذشته انجام خواهد داد و در ماه رمضان اعزام مبلغان به مناطق روستایی، عشایری و شهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مساجد، حسینیه ها، نمازخانه های ادارات و مراکر فرهنگی تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار دارند، افزود: مبلغین غیربومی که بیشتر از استان قم هستند، به همراه مبلغان بومی در مناطق تعیین شده مستقر و فعالیت های تبلیغی مرتبط با ماه رمضان را پی می گیرند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد افزود: ۸۰ مبلغ در مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی را در مناطق روستایی، شهری و عشایری انجام می دهند.

وی ادامه داد: افزون بر سخنرانی و فعالیت های تبلیغی برنامه هایی از قبیل تفسیر قرآن و توجه ویژه به مفاهیم قرآن کریم، بیان برکات ماه رمضان، پاداش روزه داران، نقش روزه در رشد و تعالی بندگان، اقتصاد مقاومتی، خانواده و آسیب‌ های اجتماعی در دستور کار مبلغان قرار دارد.

مصباحی رمضان را فرصتی برای کسب معنویت برشمرد و اظهارداشت: جوانان باید این ماه را برای توبه غنیمت شمارند چرا که درهای بهشت باز و درهای جنهم بسته شده است.

کد خبر 4303102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha