۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند:

نهضت قرآن‌آموزی در ۲۵ منطقه نهاوند اجرا می‌شود

نهضت قرآن‌آموزی در ۲۵ منطقه نهاوند اجرا می‌شود

نهاوند - مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند از اجرای طرح نهضت قرآن آموزی در ۲۵ منطقه نهاوند خبرداد.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طرح نهضت قرآن آموزی در ۲۵ منطقه نهاوند درحال برگزاری است؛ گفت: ۸۵۰ نفر از فراگیران در طرح نهضت قرآنی مراکز و خانه های قرآنی این شهرستان حضور دارند.

وی افزود: این مجموعه با توجه به سهمیه اختصاصی از استان همدان در سالجاری نسبت به برگزاری ۲۵ کلاس در قالب نهضت قرآن آموزی برای آموزش قرائت قرآن کریم سطح یک روخوانی، روان خوانی، تجوید مقدماتی و صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم سطح یک، حفظ قرآن کریم سطح یک در سنین مختلف اقدام کرده است.

حجت الاسلام محبی اظهار داشت: علاوه بر اجرای طرح نهضت قرآن آموزی طرح های دیگری همچون آموزش توسط مربیان به صورت کلاس های خودگردان، آموزش قرآن کریم در خانه های قرآن روستایی و موسسات قرآنی و در مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی تلاوت، محفل انس با قرآن کریم، تجهیز خانه های قرآن روستایی و موسسات قرآنی در نیمه اول سالجاری در دست اقدام است.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین گفت: درحال حاضر ۱۸۰ جلسه ختم قرآن کریم در مساجد نهاوند در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ۱۸۰ مسجد شهری و روستایی نهاوند جلسات ختم قرآن کریم هر شب بعد از اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود؛ عنوان کرد: درنقاط مختلف این شهرستان جلسات ختم قرآن کریم برپا است و در مجموع بیش از ۷۰۰۰ نفر در این جلسات شرکت دارند.

وی ادامه داد: بیان مفاهیمی از قرآن کریم؛ آموزش روخوانی قرآن، رفع نواقص قرائت قرآن شرکت کنندگان و قرائت دعا از دیگر برنامه های این جلسات قرآنی است.

کد خبر 4305030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha