۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷

شهردار منطقه ۲۰ تهران:

انتقال به موقع نظرات مردم به مسئولین از جایگاه مهمی برخوردار است

انتقال به موقع نظرات مردم به مسئولین از جایگاه مهمی برخوردار است

ری- شهردار منطقه ۲۰ گفت: انتقال به موقع نظرات مردم به مسئولین از جایگاه مهمی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید احمد صفوی در نشست با فعالین عرصه روابط عمومی این منطقه که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، گفت: فعالیت های منطقه ۲۰ به علت ویژگی منحصر به فرد و موقعیت خاص آن از نظر زیارتی، تاریخی و تقسیمات کشوری، حجم بالایی در اجرای برنامه های مناسبتی دارد که به تبع، موجب زحمات افزون تر بر مجموعه روابط عمومی است.

وی ضمن قدردانی از تمامی فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی اعم از مدیر، همکاران منطقه، مسئولین نواحی و معاونت ها، افزود: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان و مردم نقش تاثیرگذاری در انتقال اطلاعات از سازمان به بدنه جامعه و مهمتر از آن از مردم به سازمان دارد.

شهردار منطقه ۲۰  تهران ادامه داد: انتقال به موقع نظرات مردم به مسئولین از جایگاه مهمی برخوردار است چرا که ما را در رفع نارسایی ها و اشکالات احتمالی مجموعه مطلع می کند.

صفوی گفت: نظرات شهروندان که از منظر های مختلف به سازمان می رسد اعم از گله مندی، انتقاد، غرض ورزی، گزارش و مطالبه حقوق شهروندی، بسیار ارزشمند است و رفع آن موجب اعتلا و اثرگذاری بیشتر فعالیت ها و در نهایت ارتقاء رضایت مندی شهروندان می شود.

وی نقش روابط عمومی در دنیایی که به نام عصر ارتباطات معروف است را نسبت به گذشته حساس تر و اثرگذارتر برشمرد و افزود: این نقش اثرگذار هم به لحاظ نظری و هم به لحاظ بهره مندی از تکنولوژی های جدید، نیازمند به دانش روز است تا به سرعت بخشیدن به انتقال اطلاعات و ارتباط با مخاطبین کمک شود.

صفوی مسئولین روابط عمومی نواحی، حوزه ها و معاونت ها را سفیر ارتباطی معرفی کرد و گفت: پاسخگویی از طریق فضای مجازی، رسانه های شنیداری و مکتوب بایستی با شفافیت کامل و به موقع انجام شود تا با اصلاح ذهنیت شکل گرفته ناصحیح، برداشت ها منطقی و واقعی بشود.

نشست شهردار منطقه ۲۰ با فعالین عرصه ارتباطات با حضور مشاور مذهبی شهردار، مدیر روابط عمومی، کارشناسان روابط عمومی منطقه، مسئولین روابط عمومی نواحی، حوزه ها و معاونت ها که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن شهید تهرانی مقدم برگزار شد با قدردانی شهردار منطقه از آنها به پایان رسید.

کد خبر 4306356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha