۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

۶۵ حلقه چاه آب غیرمجاز در لرستان مسدود شد

۶۵ حلقه چاه آب غیرمجاز در لرستان مسدود شد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از پُر و مسلوب‌المنفعه کردن تعداد ۶۵ حلقه چاه آب غیرمجاز طی فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری خوبی که بین شرکت آب منطقه‌ای، دادستان مرکز استان و شهرستان‌ها، نیروی انتظامی و فرمانداران وجود دارد، در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۶۵ حلقه چاه آب غیر مجاز پر و مسلوب المنفعه شد.

وی بیان داشت: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آب زیرزمینی و اجرای طرح «احیاء و تعادل بخشی»، پروژه انسداد چاه های غیرمجاز ادامه دارد و تعداد حدود ۴۰۰ حلقه چاه غیر مجاز که احکام قضایی آنها صادر شده است، تا پایان سال ۹۷ پر و مسلوب المنفعه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان اظهار داشت: یک دستگاه حفاری غیرمجاز تراکتوری که در شهرستان دورود به صورت شبانه مشغول حفر چاه های غیرمجاز در روستای «بهرام آباد» بود، توسط گروه های گشت و بازرسی شناسایی و با دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان توقیف و به پارکینگ پاسگاه انتظامی منطقه انتقال یافت.

میرزایی تصریح کرد: از همه ظرفیت های ممکن برای صیانت و حفاظت از منابع آبی استان استفاده خواهیم کرد و با متجاوزین به منابع آبی به شدت برخورد می‌ شود.

کد خبر 4306432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha