۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳

معاون مهد قرآن در گفتگو با مهر مطرح کرد:

استقبال از «آیه های زندگی» در نمایشگاه قرآن

استقبال از «آیه های زندگی» در نمایشگاه قرآن

غرفه «آیه های زندگی» در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با هدف نهادینه و کاربردی کردن آیات قرآن مورد استقبال بازددید کنندگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارمهر؛ غرفه آیه های زندگی به همت مهد قرآن کشور برپا شده و با استقبال مناسبی روبرو شده است.

«محسن خیری» کارشناس غرفه آیه های زندگی و معاون آموزش موسسه مهد قرآن در گفتگو با خبرنگارمهر در خصوص فعالیت های این غرفه گفت: در این غرفه  پیام های قرآنی در قالب نرم افزار های ساده وروان عرضه می شود که تمام مخاطبین می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: هدف از این ارائه پیام ها دریافت کامل موضوعی از قرآن که انتخاب شده است به همراه  ترجمه و تدبر و در نهایت منجر به حفظ  شده واز این طریق به کاربردی شدن آیات قرآن در زندگی کمک خواهد کرد.

مسئول غرفه آیه های زندگی با اشاره به کتاب آموزش جامع کامل قرآن به عنوان راهنمای این غرفه تصریح کرد:کتاب آموزش جامع کامل قرآن از انتشارات مهد قرآن است که در اختیار عموم قرار گرفته است که استقبال بسیار عالی بوده است و دفعاتی بوده است که چهل درصد افرادی  که تا کنون شرکت کرده اند مجددا در روزهای آینده مراجعه کرده و در این خودآزمایی شرکت می کنند.

خیری ادامه داد: در غرفه خود آزمایی، شرکت‌کنندگان بنا به موضوع قرآنی که انتخاب می‌کنند آزمونی از خودگرفته تا بفهمند آن آیه را تا چه اندازه متوجه شده و تا چه اندازه تدبر کرده‌اند.

کد خبر 4307165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha