۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲

دادستان استان سمنان:

مطالبات کامیون داران از مجاری قانونی پیگیری شود

مطالبات کامیون داران از مجاری قانونی پیگیری شود

سمنان - دادستان استان سمنان بابیان اینکه پیگیری مطالبات کامیون داران باید از مجاری قانونی انجام شود، گفت: دستگاه قضایی استان با برهم زنندگان نظم عمومی به بهانه صنفی برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه طی یک هفته اخیر هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز شاهد تجمع کامیون داران بودیم، ابراز داشت: مطالبات باید از مجاری قانونی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه دستگاه قضایی استان سمنان با برهم زنندگان نظم عمومی به بهانه صنفی برخورد خواهد کرد، افزود: در شرایطی که دشمن هرلحظه به دنبال فرصتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام است باید بیش‌ازپیش هوشیار بود تا خواست و مطالبات مردمی بهانه‌ای برای نفوذ و مداخله آن‌ها در امور کشور نشود.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه کامیون داران خواستار رسیدگی به مشکلاتی نظیر کم بودن نرخ کرایه بار، افزایش حق بیمه، افزایش عوارضی در بزرگراه‌ها، تأمین سوخت و گرانی لوازم‌یدکی خودرو هستند، ابراز داشت: ایجاد ناآرامی قطعاً نمی‌تواند این صنف را به خواست مسلم آن‌ها برساند و باید از راه‌های قانونی این خواسته‌ها مورد پیگیری واقع شود.

آسیابی اضافه کرد: بی‌شک دولت به دنبال تحقق مطالبات بر حق مردمی است و در پایتخت نیز به دنبال چاره‌جویی برای حل مشکلات موجود در کشور هستند بنابراین باید کامیون داران مشکلات صنفی خود را از طریق قانون پیگیری کنند.

کد خبر 4308876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha