۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان آموزش و پرورش

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان آموزش و پرورش

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که در این میان تذکراتی به مسئولان آموزش و پرورش داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز (سه شنبه، ۸ خردادماه) در مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد که تذکرات زیر به مسئولان آموزش و پرورش داده شد: 

تذکر عین الله شریف پور و اکبر رنجبرزاده به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال ۹۶ اعم از پاداش پایان خدمت و مرخصی.

تذکر روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا به اتفاق ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش و دادگستری در خصوص وقایع خلاف اخلاق و شرع در ناحیه ۲ آموزش و پرورش در یکی از مدارس غیر انتفاعی، انتظار برخورد جدی و مجازات متناسب در اسرع وقت و اطلاع به نمایندگان مجلس.

تذکر سید جواد ساداتی نژاد، سید جواد ابطحی، حسینعلی حاجی دلیگانی، احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در انتصاب رئیس آموزش و پرورش کاشان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان.

- تذکر سید قاسم جاسمی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص اینکه عدم نظارت وزیر و همکارانش باعث فاجعه ای ناگوار و غیراخلاقی در یکی از مدارس تهران شده که هیچ وقت قابل جبران نیست.

کد خبر 4309494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha