۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳

با حضور در محل فدراسیون کشتی؛

اعتراض مربیان و پیشکسوتان به مدیریت هیات کشتی تهران

اعتراض مربیان و پیشکسوتان به مدیریت هیات کشتی تهران

جمعی از مربیان و پیشکسوتان کشتی استان تهران صبح امروز با حضور در محل فدراسیون نسبت به نحوه مدیریت کشتی پایتخت و معرفی سرپرست هیات استان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مربیان و پیشکسوتان کشتی استان تهران صبح امروز  چهارشنبه با حضور در محل فدراسیون کشتی اعتراض خود نسبت به نحوه مدیریت کشتی پایتخت، نحوه ثبت نام در انتخابات رئیس هیأت کشتی و همچنین معرفی عبداله عزیزی به عنوان سرپرست از سوی اداره کل ورزش و جوانان را اعلام کردند.

این مربیان صبح امروز به خانه کشتی آمدند و با حضور در مقابل فدراسیون خواستار پاسخگویی مسئولان در مورد مدیریت کشتی استان و روند غیر قانونی ثبت نام در انتخابات و همچنین تعیین سرپرست شدند.

این مربیان و پیشکسوتان کشتی تهران با اعلام اینکه آگهی ثبت نام در حالی که ۷ روز اداری زمان قانونی داشته با احتساب دو روز پنجشنبه و جمعه ۵ روزه به پایان رسیده و در ادامه با اعتراض کاندیداها تنها یک روز تمدید شد (آن هم بدون فراخوان و بی سر و صدا) خواستار ابطال آن و انجام ثبت نام مجدد شدند.

بیشترین اعتراض این مربیان به نظر اداره کل ورزش و جوانان در خصوص تعیین عبداله عزیزی رئیس کنونی هیأت کشتی به عنوان سرپرست بود و این نفرات خواستار این شدند فدراسیون کشتی با توجه به اینکه عزیزی تمامی اعضای مجمع را با نظر خود ارنج کرده است، فردی غیر ذینفع را بعنوان سرپرست هیأت کشتی انتخاب کند تا عدالت در انتخابات کشتی تهران رعایت شود.

این نفرات همچنین اعتراضاتی نسبت به عملکرد مدیریت کشتی استان در دوره چهارساله خود داشتند و با توجه به حضور قهرمانان زیادی در کشتی تهران خواستار حضور فردی از پایتخت در راس امور کشتی تهران شدند.

این مربیان پس از بیان اعتراض خود به حمید بنی تمیم نایب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی قصد داشتند راهی خیابان بهارستان محل اداره کل ورزش و جوانان تهران و مذاکره با گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شوند که بدلیل عدم حضور مدیرکل در محل کارش این امر میسرنشد.حال باید دید اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی چه تصمیمی در این مورد می گیرند.

دوره چهارساله حضور عبداله عزیزی به عنوان رئیس هیأت کشتی استان به پایان رسیده و هم اکنون باید ضمن تعیین سرپرست، مجمع انتخابات نیز برگزار شود. شنیده ها حاکی از ثبت نام عبداله عزیزی، هادی حبیبی قهرمان سابق آسیا و اکبر بهتری عضو سابق تیم ملی به عنوان شاخص ترین کاندیداهای مدیریت کشتی تهران است.

کد خبر 4310168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha