۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه:

زائران ۲ استان از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع اعزام می‌شوند

زائران ۲ استان از  فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع اعزام می‌شوند

کرمانشاه- مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال زائران استان‌های کرمانشاه و ایلام از طریق فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد دارابی در همایش منطقهای مدیران ستادی حج و زیارت استان های غربی کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: زائران بیت الله الحرام امسال از نهم تا یازدهم مرداد عازم خانه خدا می شوند.

وی افزود: زمان بازگشت زائران نیز دهم تا دوازدهم شهریور در نظر گرفته شده و حاجیان بیش از یک ماه در سرزمین وحی توقف خواهند داشت.

دارابی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته آمادگی لازم برای اعزام زائرین به خانه خدا ایجاد و همانند سال های قبل زائران بدون هیچگونه مشکلی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

خدمت به زائران خانه خدا افتخار بزرگی است

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان قم نیز در این همایش گفت: خدمت به زائران خانه خدا افتخار و سعادت بزرگی است که نصیب کارگزاران حج شده است.

حجت الاسلام محمدحسین عسکری خاطرنشان کرد: آموزش موضوع بسیار مهمی است که زائران پیش از اعزام باید آن ها را فرا گیرند.

وی تصریح کرد: تا چند سال پیش برای ارائه آموزش های اعمال حج به زوار مشکلات زیادی داشتیم که خوشبختانه با طراحی نرم افزاری از سوی بعثه مقام معظم رهبری این مشکل حل شده است.

حجت الاسلام عسکری، همچنین از تهیه بسته های فرهنگی خبر داد و گفت: این بسته ها به زودی در اختیار کارگزاران و مدیران کاروان ها قرار می گیرد.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در قم همچنین از اجرای شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) در هنگام خرید هدایا برای برگزاری مسابقات فرهنگی بین زوار خبر داد و گفت: این هدایا امسال در داخل کشور تهیه می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در مناسک حج امسال شاهد حضور بانشاط زائران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره باشیم.

کد خبر 4310833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha