۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷

امام جمعه ایلام:

برجام هیچ منفعتی برای کشور نداشته است

برجام هیچ منفعتی برای کشور نداشته است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: برجام هیچ منفعتی برای کشور نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: برجام فرصتی برای تضعیف ایران اسلامی بود.

وی عنوان کرد: متاسفانه مسئولان اجرایی کشور به توصیه های رهبر معظم انقلاب که راه حل واقعی و آنهم اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است عمل نکرده و حل مشکلات را به برجام گره زدند.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد برجام زده کشور نه تنها اصلاح نشده بلکه وضعیت اقتصادی به بدترین شکل ممکن خورد رسیده است و تاسف بار تر اینکه بعد از خروج آمریکا از برجام امید به سه کشور اروپایی که دنباله رو آمریکا در تمامی مسائل هستند توسط حامیان برجام در تبلیغ می شود.

وی افزود: آمریکا به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در جهان است و در تلاش است تا ساختار انقلاب اسلامی را از مسیر اصلیش منحرف کند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بیکاری، تورم، رکود، تعطیلی تعداد قابل توجهی از تولیدی ها و کارخانه ها و کوچک تر شدن سفره مردم و پایین آمدن قدرت خرید همه از مشکلات اصلی مردم که ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند، است.

وی گقت: موافقان سرسخت و حامی برجام به جای عذرخواهی از رهبری و ملت، پیشنهاد مذاکره با آمریکا که در واقع اقدامی ذلت بار است برای ملت مطرح می‌کنند.

وی افزود: دولت و تیم هسته ای در شعارهای برجامی خود در رونق اقتصادی، لغو تمام تحریم‌ها و بزرگترین پیروزی عنوان کردند ولی هیچ منفعتی به کشور نرسید.

لطفی تصریح کرد: امام خمینی در توصیف آمریکا شیطان بزرگ و تجربه 40 سال گذشته این واقعیت را اثبات کرده است که رژیم آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکرات مجدد با شیطان بزرگ عقب نشینی و امتیازدهی به دشمن است.

وی افزود: شروط مقام معظم رهبری برای مذاکره با اروپا باید بدون هیچ گونه مسامحه‌ و توجیهی در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اعتماد به رژِیم های استکباری مانند آمریکا، فرانسه، انگلیس که مصداق بارز کفر هستند با سنت الهی انباطق ندارد و خداوند مومنان را از اعتماد به آنها برحذر می دارد.

وی تاکید کرد: اقتدار رهبری انعکاس عزت در برابر گستاخی ها و تهدید های رئیس جمهور بی نزاکت آمریکا و شیطنت های سه کشور اروپایی است.

کد خبر 4311434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha