۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان:

«۷۰۰ ثانیه از خردادهای خونین» در همایش تئاتر مردمی خرداد اجرا شد

«۷۰۰ ثانیه از خردادهای خونین» در همایش تئاتر مردمی خرداد اجرا شد

خرم‌آباد- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان از اجرای نمایش «۷۰۰ ثانیه از خردادهای خونین» در همایش تئاتر مردمی خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مینا سپهوند اظهار داشت: نمایش «۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین» با موضوع قیام خونین ۱۵ خرداد از هشتم تا دوازدهم خرداد ۹۷ در همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد در تهران اجرا شد.

وی گفت: این نمایش که سومین اثر نمایشی تولیدی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان در سال ۹۷ بشمار می رود را «پژمان شاهوردی» از شهرستان بروجرد کارگردانی می‌کند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری لرستان با بیان اینکه «پژمان شاهوردی»  سال گذشته نیز توانست با نمایش «لیلی و مجنون» ضمن انتخاب بعنوان اثر برتر بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ۶ جایزه را در بخش های مختلف از هیأت داوران این جشنواره دریافت کند، خاطرنشان کرد: نمایش «۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین» نیز اثری خلاق با موضوع انقلاب اسلامی است.

سپهوند افزود: از ویژگی های آثار «پژمان شاهوردی» این است که با زاویه نگاه جدیدی به موضوعات موجب ایجاد جذابیت برای مخاطب می شود و با بهره‌گیری از ابزارهای ساده صحنه، فضا های دشوار را باز سازی می کند، همین سهل و ممتنع بودن بر غنای کار او می افزاید.

وی گفت: تلاش می کنیم این نمایش پس از اجرا در تهران در مرکز استان نیز اجرای عمومی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در نمایش «۷۰۰ ثانیه از خرداد های خونین» سامان شکیبا، مهدی جودکی، مهتاب زند، حسین ایزدی و میلاد صادق زاده ایفای نقش می کنند، طراحی لباس و فضا بر عهده میثم کردی و رضا ثلاثی است، طراحی پوستر و بروشور را میلاد صادق زاده عهده‌دار بوده و اجرای گریم را کوروش معین فر به انجام رسانده است. موسیقی این اثر نیز حاصل کوشش امیرحسین پیرحیاتی و الیاس غیاثی است.

کد خبر 4312065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha