۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان:

۱۲۰۰ فعال بخش گردشگری از دوره‌های آموزشی این حوزه بهره‌مند شدند

۱۲۰۰ فعال بخش گردشگری از دوره‌های آموزشی این حوزه بهره‌مند شدند

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: ۱۲۰۰ نفر از فعالان بخش گردشگری از دوره‌های آموزشی این حوزه بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امین قاسمی اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی لرستان در راستای اهداف آموزشی و توانمند سازی فعالان حوزه گردشگری اقدام به برگزاری ۲۷ دوره توانمند سازی برای گروه های مختلف هدف از جمله کارکنان هتل ها، مدیران و کارکنان دفاتر مسافرتی، راهنمایان طبیعت گردی و ایرانگردی، عوامل حمل و نقل و تاکسیرانی، روستاهای هدف گردشگری و سایر نهاد های مرتبط با گردشگری در استان کرده است.  

وی با بیان اینکه تاکنون قریب به ۱۲۰۰ نفر از فعالان حوزه گردشگری استان در این دوره ها شرکت کرده اند و برای آنان گواهینامه شرکت در دوره آموزشی صادر شده، تصریح کرد: پیش بینی می شود،  شاهد حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر شرکت کننده در این دوره از آموزش ها باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ادامه داد: برگزاری این دوره ها می تواند راهکار مناسبی در راستای پرورش نیروی کار توانمند و آگاه به امور در حوزه گردشگری باشد و همچنین نقش مهمی در پیشرفت گردشگری استان نیز خواهد داشت که امیدواریم در نهایت منجر به توسعه لرستان شده و گامی موثر در تبدیل استان به یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور باشد.  

کد خبر 4312115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha