۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱

مراسمی صمیمی با حضور مدیران

اتفاقی که رضایت رادیویی ها را جلب کرد/ آرزو برای ادامه دورهمی‌ها

اتفاقی که رضایت رادیویی ها را جلب کرد/ آرزو برای ادامه دورهمی‌ها

معاونت صدا شب گذشته اهالی پیشکسوت و قدیمی رادیو را در یک آیین گرامیداشت گردهم آورد و حال و هوای خوبی بین آنها رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته ۱۲ خرداد قدیمی ها و پیشکسوت های رادیو به دعوت معاونت صدا گرد هم آمدند و ساعتی قبل از افطار با هم خوش و بش کرده و گپ زدند.

این گردهم آیی به نوعی آیینی برای گرامیداشت پیشکسوت های رادیو بود که طی چند دهه شاهد همه فراز و فرودهای رادیو بوده و آن را در دوران های مختلفی یاری کرده بودند و حالا بعضی هایشان کمتر فعالیت می کنند و کمتر در راهروهای رادیو رفت و آمد دارند. حتی بعضی از برنامه سازانی که سال ها در این رسانه فعالیت داشتند و به دلایلی چند سالی از رادیو دور بودند نیز به این مراسم دعوت شده بودند.

این مراسم گرامیداشت با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما و حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی همراه بود و هر دوی آنها در این آیین با رادیویی ها دیدار و دقایقی با آنها احوالپرسی کردند.

این گرامیداشت درحالی برگزار شد که چندی پیش در اختتامیه جشنواره نوروزی «سین سیما» در نحوه برگزاری، زمان بندی تجلیل از برگزیدگان جشنواره و حتی نوع تجلیل ها بی مهری هایی به اهالی رادیو صورت گرفت که باعث رنجش برخی از پیشکسوت ها هم شد.

شب گذشته اما در یک گردهمایی به خوبی از این پیشکسوت ها یاد شد؛ افرادی که بعضی شان جزو اولین های رادیو در حوزه های مختلف تهیه کنندگی، صدابرداری، گویندگی و... بودند و بیشترشان از این گردهمایی که باعث شد بتوانند همکاران خود را ببینند و از دلتنگی هایشان بگویند اظهار رضایت کردند.

برخی از رادیویی ها هم در این دیدار از آرزو یا حسرتی برای سخن گفتن با مدیران در گذشته یاد کرده و اظهار امیدواری کردند که این دیدارها ادامه داشته باشد. 

مراسم گرامیداشت رادیویی ها با حضور افراد با سابقه و پیشکسوتی چون غلامعلی امیرنوری، حسن معین، محمود آیتی، مرتضی حافظی، جمال احمدی، سرور پاک نشان، فریبرز گلبن، ماهدار توکلی، داوود حیدری، بیوک میرزایی، داوود نماینده، جواد پیشگر، مریم نشیبا و... برگزار شد و هر یک از رادیویی ها چند کلامی از رادیو و خوشحالی خود برای این دورهمی سخن گفتند.

کد خبر 4313023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha