۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۳

کرسی های نفحات القرآن از تهران تا استرالیا

کرسی های نفحات القرآن از تهران تا استرالیا

دارالقرآن نفحات کرسی تلاوت در تهران و مراکز اسلامی اقصی نقاط جهان را در حمایت در قدس شریف با حضور قاریان بین المللی برپا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی تلاوت نفحات القرآن دوشنبه ۱۴ خرداد ماه  از اذان مغرب و عشا با تلاوت سیدمحسن مدنی قاری در مسجد فخرآباد واقع در دروازه شمیران، ابتدای فخرآباد برگزار خواهد شد.

همچنین سه شنبه ۲۲ خرداد ماه با تلاوت محمد موسی زاده قاری ممتاز کشورمان در مسجد سیدالشهدا ع واقع در دربند، محله گلابدره برگزار می‌شود.

در راستای برپایی این کرسی ها در اقصی نقاط یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در مرکز اسلامی امام سجاد ع واقع در استرالیا، سیدنی با تلاوت قاربان ممتاز  دکتر مرتضی صابری، مصطفی اشرفی، عبدالرزاق علیزاده و مصطفی طاهری از ساعت ۲۰ به وقت استرالیا و ساعت ۱۴ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این سومین کرسی نفحات در سال جاری در استرالیا میباشد.

همچنین جلسات نفحات القرآن با تلاوت سیدمحمد آذرتراب و محمدجواد گلرومفرد از قاریان ۱۲ الی ۱۹ خرداد ماه همزمان با شب های قدر در تایلند، بانکوک، مساجد پتونگ تام، قودی لانگ، امام علی ع و دارالسعاده برگزار می‌شود.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می گردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود. 

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری اعلام آمادگی کنند.

کد خبر 4313689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha