۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان؛

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

خرم‌آباد- مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های لرستان و سخنرانان این برنامه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان های لرستان و سخنرانان این برنامه را اعلام کرد.

راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد ساعت ۱۱صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر آغاز می‌شود؛ حجت الاسلام محمود وزیری یزدی نماینده سابق ولی فقیه در سوریه سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در بروجرد از ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز شده  و مسیر راهپیمایی در این شهر میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به‌سمت مصلای نماز جمعه اعلام شده است؛  حجت‌الاسلام ترابی امام‌ جمعه بروجرد به ایراد سخنرانی در این مراسم خواهد پرداخت.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان ازنا از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شده و مسیر این راهپیمایی از میدان شهید صادقی به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود؛  حجت‌الاسلام‌ بنیادی مدیر حوزه علمیه شهرستان ازنا به ایراد سخنرانی در این مراسم می‌پردازد.

این راهپیمایی در شهرستان الیگودرز ساعت ۱۲ظهر آغاز می شود و مردم مسیر راهپیمایی را از میدان آزادی به سمت میدان امام و سپس مصلای نماز جمعه الیگودرز طی می‌کنند؛  سرهنگ پاسدار محمد برامکی فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز سخنران این مراسم است.

راهپیمایی روز قدس در دورود ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه اعلام شده است؛ حجت‌الاسلام حقیان امام‌ جمعه دورود سخنران این مراسم است.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت۱۲:۳۰ ظهر جمعه آغاز می‌شود و مسیر این راهپیمایی از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به‌سمت مصلای نماز جمعه پلدختر اعلام شده است، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری امام‌جمعه پلدختر خواهد بود.

در شهرستان کوهدشت راهپیمایان از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) حرکت می کنند و نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در سلسله ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلای نماز جمع آغاز می‌شود و حجت‌الاسلام موسوی امام‌ جمعه الشتر به ایراد سخنرانی در این مراسم می‌پردازد.

در شهرستان دلفان راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و راهپیمایان در مسیر میدان بعثت، میدان امام(ره) به سمت مصلای نماز جمعه نورآباد حرکت می کنند؛  حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه نورآباد سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان چگنی ساعت ۱۱صبح در مسیر مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت بلوار امام(ره) برگزار می شود.

در شهرستان رومشکان راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ظهر آغاز شده و مردم از مسجد امیرالمؤمنین(ع) حرکت را آغاز کرده و پس از عبور از میدان امام خمینی(ره)  به سمت مصلای نماز جمعه می روند.

سخنرانان مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرهای چگنی و رومشکان نیز ائمه جمعه این شهرها خواهد بود.

کد خبر 4314877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha