۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۳

امام جمعه رفسنجان:

مطالب ۶ گانه رهبری در بحث هسته‌ای مورد توجه قرار گیرد

مطالب ۶ گانه رهبری در بحث هسته‌ای مورد توجه قرار گیرد

رفسنجان - امام جمعه رفسنجان بر لزوم توجه ویژه به حکم حکومتی و مطالب شش گانه رهبری مبنی بر شروع برنامه‌ها و تأمین نیاز کشور به وسیله غنی‌سازی اورانیوم برای دارودرمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز با سفارش نمازگزاران بر رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات‌البین اظهار داشت: از حضور گسترده، خوب، آگاهانه و انقلابی همه اقشار و مسئولان در راهپیمایی روز قدس قدردانی می‌کنم که به وظیفه سیاسی و الهی خود عمل کردند.

وی افزود: بیت‌المقدس شهر پیامبران بزرگ الهی است هم در تورات و هم در انجیل از قدس به نام شهر خدا و خانه خدا و مکان حکومت حضرت داوود و فرزندش حضرت سلیمان نام آورده و بیت‌المقدس نزد مسلمانان قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام (ص) است.

وی به فرمایشات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اشاره و بیان کرد: ایشان در این سخنان به شباهتهای حکومت امام خمینی (ره) با حکومت امام علی (ع) اشاره کردند. امام علی (ع) آن مبارزه بی‌امان در سه جبهه ناکثین، قاسطین و مارقین انجام دادند و سرانجام در این جبهه‌ها پیروز شدند امام خمینی (ره) نیز در جبهه مارقین، ناکثین و قاسطین در بیش از ۱۰ سال که از ولایت ملت ایران داشتند مقابله کردند و کاملا موفق بودند.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: در بحث هسته‌ای و حکم حکومتی و مطالب ۶ گانه رهبری مبنی بر شروع برنامه‌ها و تأمین نیاز کشور به وسیله غنی‌سازی اورانیوم برای دارودرمانی باید مدنظر قرار گیرد.

رمضانی پور با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی و سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) یادآور شد: انتظارات رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی که فرمودند باید مسائل فرهنگی کشور به طور کامل رصد شود و فرهنگ دینی، ارزشی و الهی در جامعه غالب شود، باید برآورده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان بسیار بالاست اما آنچه می‌توان این ظرفیت‌ها را بروز کند مدیریت است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد اگر مطالباتی داشته باشیم نماینده مردم در مجلس پیگیری کند و مشکلات شهرستان را باید در درون برطرف کنیم.

رمضانی پور همچنین گفت: لازم است نسبت به صنایع دستی در این شهرستان اهمیت داده شود تا هنرمندانی که این صنایع را تولید می‌کنند بتوانند کسب درآمد کنند.

کد خبر 4315553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha