۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹

گام محکم دختران والیبالیست در قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال

گام محکم دختران والیبالیست در قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال

تیم والیبال دختران ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا از امروز (یکشنبه) به میزبانی ویتنام آغاز شد. تیم جوانان دختر کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف تیم هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

ایران در ست نخست ۲۵بر ۱۹ نتیجه را واگذار کرد و ست دوم را ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد تا کار به تساوی کشیده شود. ملی پوشان ایران در ست سوم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا در ست شماری ۲ بر یک از حریف پیش افتند. در ادامه نیز با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ در ست چهارم در مجموع ۳ بر یک  پیروز زمین شدند.

برنامه دیدارهای ایران در دور مقدماتی رقابت ها:

*ایران – استرالیا، دوشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی

*ایران – ماکائو، سه شنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، منا آشفته، آیتک سلامت، مریم حبیبی، اسما سعیدی، الهه حلاج، هانیه مهدیزاده، بهار بهرامی نیا و زهرا کریمی  اعضای تیم جوانان دختر اعزامی به قهرمانی آسیا هستند.

الهام یافتیان به عنوان سرپرست، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، اعظم عیدی (مربی)، سرگل علیزاده(مربی)، عباس علی اصغرپور (مشاور تمرینی بدنسازی)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم والیبال جوانان دختر را در این رقابتها تشکیل می دهند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه جاری با حضور ۱۶ تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار میشود.

تیم والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است.

کد خبر 4317055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha