۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

برخی آدرس اشتباه به مردم می دهند/ رسانه‌ها شفاف‌سازی کنند

برخی آدرس اشتباه به مردم می دهند/ رسانه‌ها شفاف‌سازی کنند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه برخی به دنبال دادن آدرس اشتباه به مردم هستند، گفت: رسانه‌ها در شفاف‌سازی برای جلوگیری از سوءاستفاده این افراد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شادنوش بعدازظهر یک‌شنبه در نشست با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه علیرغم تلاش‌های انجام‌شده افرادی به دنبال فرصتی برای ایجاد حاشیه با طرح مسائلی از طریق بومی و غیربومی خودی و غیرخودی هستند و آدرس اشتباه به مردم می‌دهند، ابراز داشت: رسانه‌ها می‌توانند با شفاف‌سازی، توطئه‌های این افراد را خنثی و برای برقراری آرامش در جامعه تلاش کنند.

 وی بابیان اینکه نقش رسانه‌ها در مصون ماندن حوزه سلامت از برخی سیاست‌های افراد خاص بی‌بدیل و غیرقابل‌انکار است، افزود: رسانه‌های استان در طی این پنج سال که به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمت کردم همواره یاری‌گر حوزه بهداشت و درمان بودند و توانستند در آگاهی بخشی جامعه به‌خوبی ایفای نقش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه توفیقات به دست آمده در این دانشگاه را مدیون رسانه‌ها و مسئولان ذی‌ربط هستیم، ابراز داشت: خوشبختانه استان سمنان علیرغم کمبود اعتبارات وزارت بهداشت، توانست زیرساخت‌های حوزه سلامت را ارتقا دهد و هم‌اکنون شاهد رشد شبکه بهداشت و درمان در منطقه هستیم.

شادنوش در ادامه تصریح کرد: باید برای توسعه بهداشت و درمان از مسائل حاشیه عبور کرد که قطعاً گذر از آن با همکاری مطلوب رسانه‌ها میسر خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود رسانه‌ها همچون سنوات گذشته برای ارتقا دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت جدید این مرکز را یاری کنند.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به‌موقع خود در جامعه می‌توانند ذهن افراد را به‌سوی نفع عمومی سوق دهند بنابراین شفاف‌سازی مسائل و پرهیز از ورود به حاشیه‌ها به کسب ارتقا حوزه سلامت منجر خواهد شد.

مهدی شادنوش حدود پنج سال عهده‌دار ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود که اخیراً به سمت سرپرست مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت منصوب‌شده است.

این نشست به‌منظور تجلیل خبرنگاران استان سمنان از خدمات و زحمات ایشان برگزار شد.

کد خبر 4317509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha