۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۲:۱۲

ویژه برنامه عید فطر در ۲ قسمت از شبکه اشراق پخش می شود

ویژه برنامه عید فطر در ۲ قسمت از شبکه اشراق پخش می شود

زنجان-ویژه برنامه عید فطر در ۲ قسمت از شبکه اشراق پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، معاونت سیما ویژه‌برنامه‌ای را به تهیه‌کنندگی حسین اسماعیلی در دو قسمت ۷۵ دقیقه‌ای آماده کرده که در ایام عید فطر یعنی روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ خردادماه از ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش خواهد شد، اجرای این برنامه بر عهده اصغر داداشی خواهد بود.

این ویژه‌برنامه که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان در تعطیلات عید فطر پخش خواهد شد، شامل آیتم‌های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارش‌ها و دلگویه‌های مردمی، حضور مهمانان از اقشار مختلف در برنامه، پخش وله‌های شاد، بیان آداب و رسوم مردم زنجان در عید فطر و ... است.

معاونت سیما امسال نماز عید فطر به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان را به مدت ۳۰ دقیقه به صورت زنده پخش خواهد کرد. ضمناً در برنامه‌های آیدین آیی و آرزولار سفره‌سی و آلاچیق به صورت ویژه به این مناسبت مهم پرداخت خواهد شد. علاوه بر این سایر برنامه‌های سیما در این ایام نیز با حال و هوای عید پخش خواهند شد.

 معاونت صدا نیز ویژه‌برنامه رادیویی با عنوان «ترش و شیرین» را در دو نوبت در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۰ برای ایام عید مهیا کرده است که در روز عید فطر به مدت ۲ ساعت، لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد.

نمایش طنز، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح، پیامک، دعوت از خواننده‌های بومی، از آیتم‌های متنوع این برنامه است. حمید قزلباش تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد که با اجرای شاد جلال نوری، ولی فروتن و حسین اسماعیلی و نویسندگی علیرضا فریدراد به روی آنتن رادیو می‌فرستد.

 ویژه‌برنامه دیگر رادیو زنجان «عطر عاشقی» است که در روز ایام عید به مدت یک ساعت پخش خواهد شد. در این برنامه کارشناس برنامه به موضوع فلسفه عید فطر خواهد پرداخت. تهیه‌کننده این برنامه میثم نبی، رباب فتحی نویسنده و فیاض حاجیلو گوینده آن است. از آیتم‌های این برنامه می‌توان به تلفن‌های مردمی و پیامک و موسیقی اشاره کرد.

کد خبر 4321239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha