۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

جاده‌های استان سمنان طی تعطیلات عید فطر حوادث فوتی نداشت

جاده‌های استان سمنان طی تعطیلات عید فطر حوادث فوتی نداشت

سمنان- رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای استان عادی و روان است، گفت:حادثه فوتی طی تعطیلات عید فطر در این محورها گزارش نشده است.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه خوشبختانه حادثه فوتی طی تعطیلات عید فطر در محورهای استان سمنان گزارش نشده است، ابراز داشت: تنها در چند حادثه تصادف جرحی در محورهای استان به ثبت رسید که با حضور به موقع نیروهای هلال احمر و پلیس راه مشکل برطرف شده است.

وی بابیان اینکه ترافیک در محورهای استان سمنان عادی و روان است، افزود: ترافیک در جاده‌های فرعی و روستایی (مناطق خوش آب‌وهوا) به نسبت روزهای گذشته پر حجم‌تر خواهد بود که از مسافران و شهروندان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن در این محورها تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه افزایش ترددها در ساعات بعدازظهر و غروب امروز در محورهای استان پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: از مسافران تقاضا داریم سفر بازگشت خود را به نحوی مدیریت کنند که به انتهای شب برخورد نکنند چراکه در این ساعات احتمال تردد پرحجم در محورها و بروز حادثه وجود دارد.

کبیری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی را واژگونی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان شامل می‌شود لذا استراحت یک ربع بعد از دو ساعت رانندگی به مسافران توصیه می‌شود.

کد خبر 4322093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha