۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۱

آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی؛

۳۱ خرداد ترکیب تیم ملی تکواندو کامل می‌شود

۳۱ خرداد ترکیب تیم ملی تکواندو کامل می‌شود

با برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، ترکیب این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و مرحله دوم رقابت‌های گرندپری مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مرحله نخست این مسابقات پنجشبه ۲۴ خردادماه در خانه تکواندو برگزار شده بود و از ۲۴ تکواندوکار حاضر، ۱۵ تکواندوکار جواز حضور در ادامه این اردو را کسب کرده بودند، کمبود زمان برای اعلام اسامی نهایی به کمیته برگزاری باعث شد تا کادر فنی تصمیم به برگزاری مرحله دوم و نهایی این رقابتها بگیرد. 

بر همین اساس پنجشنبه ۳۱ خردادماه و در آخرین روز از فصل بهار ۱۵ تکواندوکار حاضر در اردوی آماده سازی به مصاف هم می روند تا ۵ تکواندوکار جواز حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتای اندونزی را کسب کنند. 

با اعلام فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان حضور فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم و امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم با توجه به عملکرد مطلوبی که در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین رقابت‌های انتخابی در بازی‌های آسیایی قطعی است ودر انتخابی ها شرکت نخواهند کرد. ضمن اینکه آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم به مرحله دوم رقابتهای گرندپری در مسکو اعزام خواهند شد.

بازیهای آسیایی در ۵ وزن برگزار خواهد شد که با انتخاب نفرات اصلی دو وزن ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم، مسابقات انتخابی در سه وزن ۶۳-، ۸۰- و ۸۰+کیلوگرم و با حضور میرهاشم حسینی، سروش احمدی، مهدی یوسفی، مهدی جلالی، عرفان ناظمی، احمد محمدی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی، سجاد مردانی و مرتضی شیری برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور داوران رسمی و با دو کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد. 

کد خبر 4322251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha