۱۹ دی ۱۳۸۵، ۱۳:۵۲

پس از شنیدن دفاعیات مدیر مسئول؛

هیات منصفه آفتاب یزد را مجرم نشناخت

منصور مظفری با بیان اینکه شخصا و بدون وکیل مدافع به دفاع از شکایات مطرح علیه روزنامه آفتاب یزد پرداخته است، گفت: هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات ما، آفتاب یزد را مجرم نشناخت.

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه روز یکشنبه 17 دی ماه با حضور در شعبه 76 دادگاه عمومی به ریاست قاضی صارمی به دفاع از 10 شکایت مطرح علیه آفتاب یزد پرداخته است، گفت: تمام شکایاتی که علیه روزنامه شده بود به مطالبی مربوط بود که عینا همان نطق های پیش از دستور نمایندگان و سخنرانی های آنان و مصاحبه با مقامات مسئول در جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: هیچکدام از مطالب مورد بحث در شکایات علیه آفتاب یزد، دیدگاه خود روزنامه نبوده است و هیچکدام از مسئولینی که این مطالب را بیان کرده بودند، مورد بازخواست قرار نگرفته اند.

مظفری با بیان اینکه در طول انتشار 2000 شماره از آفتاب یزد ، سه محور اصلی را به عنوان خط مشی روزنامه دنبال کرده ایم ، اظهار داشت: مبانی دینی، منافع ملی و ولایت فقیه جزو محورها و خطوط قرمز آفتاب یزد بوده و هست.

مدیرمسئول آفتاب یزد ادامه داد: در این 3 محور هیچگونه شکایتی علیه روزنامه صورت نگرفته است.

منصور مظفری در پایان با تاکید بر اینکه هیچکدام از مسئولان نظام بی نیاز از انتقاد نیستند ، خاطر نشان کرد: آفتاب یزد در مقابل توطئه های دشمنان برای ایجاد خدشه به انقلاب و اعتقادات مردم قاطعانه خواهد ایستاد.

کد خبر 432229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha