۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

تعداد اقامتگاه‌های بومگردی استان زنجان به ۱۰۰ باب افزایش می یابد

تعداد اقامتگاه‌های بومگردی استان زنجان  به ۱۰۰ باب افزایش می یابد

زنجان-مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان به ایجاد خانه‌های بوم گردی در استان زنجان اشاره کردو گفت:زنجان رتبه ششم در ایجاد خانه‌های بومگردی در کشور دارد و تاپایان سال به ۱۰۰باب افزایش می یابد.

یحیی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری جشنواره  ملی آش ایرانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی ۲۲ تا ۲۴ مردادماه سال جاری با حضور ۳۱ استان کشور در زنجان برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در کنار این جشنواره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو-جاده ابریشم در اردیبهشت‌ماه سال جاری، ابراز کرد: جشنواره بین‌المللی غذای اکو- جاده ابریشم بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی با تنوع غذایی بالا در کشور است که در زنجان برپا می‌شود.

وی به ایجاد خانه‌های بوم  گردی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان رتبه ششم در ایجاد خانه‌های برمگردی در کشور را دارد و در حال حاضر استان زنجان ۵۹ باب اقامتگاه‌های بوم گردی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی استان زنجان تا پایان امسال، به بیش از ۱۰۰ باب افزایش می‌یابد.

کد خبر 4323271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha