۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:

بررسی و حل مشکلات صنعتگران در اولویت رسیدگی سفر های استاندار است

بررسی و حل مشکلات صنعتگران در اولویت رسیدگی سفر های استاندار است

پردیس- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: بررسی و حل مشکلات صنعتگران در اولویت رسیدگی سفر های استاندار تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، یداله صادقی پیش از ظهر دوشنبه در سفر استاندار تهران به پردیس با حضور در این شهرستان طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی این دیدار و طبق روال مشخص شده از سوی استاندار هر دوشنبه تعدادی از واحدهای تولیدی و اقتصادی و صنعتی و کشاورزی مورد بازدید قرار می گیرند.

صادقی افزود: در این بازدیدها در جریان مسائل و مشکلات تولیدگران قرار خواهیم گرفت و جلسه ای برای بررسی نکات ذکر شده ازسوی صاحبین صنایع و مسئولین واحدهای اقتصادی تشکیل می دهیم و متناسب با مسائل مطروجه برنامه ریزی لازم در ستاد استانداری برای حل مشکلات واحد های تولیدی انجام می گیرد و لذا بررسی و حل مشکلات صنعتگران در اولویت رسیدگی سفر های استاندار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفع موانع تولید با داشتن همین اطلاعات و بررسی مشکلات انجام می شود گفت: عمده مسائلی که از سوی واحدهای تولیدی مطرح می شود در اولویت قرار گرفته و رسیدگی های لازم تا حدودی که در وظیفه ستاد استان باشد انجام می شود و مازاد آن با هماهنگی ستادهای ملی منتقل و پیگیری می شوند تا مشکلات واحدهای اقتصادی کم بشوند.

صادقی با بیان اینکه این بازدیدها که با حضور استاندار انجام می شود تاثیرات مهمی دارد و نشان دهنده توجه دقیق دولت می باشد افزود: با برگزاری جلسات متعددی سعی می کنیم که تا حد ممکن رویه های اجرایی در برابر تولید کنندگان منعطف شود و تا حدی که به مقررات وارد نشود تلاش می کنیم سرمایه گذارانی که  به دلیل برخی دیدگاه ها متوقف شده اند و یا تولیدشان کم شده است، راه اندازی بشوند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در ادامه با اشاره به بازدید از خط تولید چند واحد صنعتی در پردیس افزود: روند حاکی از این بود که برخی از واحدهای تولیدی شهرستان دارای مشکلاتی هستند و چون این شهرستان فاقد شهرک صنعتی رسمی است و این شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر استان تهران دارای صنایع تولیدی بیشتر است، سامان دهی آن در دستور کار استان تهران قرار گرفته و باید در کمیسیون زیربنایی مراحل نهایی آن در نظر گرفته شود و فکر می کنیم که طی سال جاری بتوانیم برای شهرک ها مجوز رسمی بگیریم تا بتوانند از مزایایی که به تولیدگران تعلق می گیرد استفاده نمایند و زیر ساخت ها کامل شود.

وی گفت: برخی واحد های تولیدی این شهرستان نیز برای نوسازی و بازسازی نیاز به منابع مالی دارند و اگر منابع این واحدها تامین شوند توان رقابت با کشورهای دیگر برای آنان فراهم می شود و برخی از این واحدها با ۱۰ میلیارد تومان بازسازی می شوند و ارزش آن را دارد که برای احیای تولید و ورود به عرصه رقابت به این واحدها بیشتر پرداخته شود.

کد خبر 4323711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha