۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱:۳۳

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

دغدغه‌های مردم ساحل نشین استان بوشهر رفع شود

دغدغه‌های مردم ساحل نشین استان بوشهر رفع شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه‌های مردم ساحل نشین استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند و کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: ورود نهادهای نظارتی به مسائل باعث شده تا شهامت و ریسک‌پذیری مسئولان کاهش یابد و مدیرانی که شهامت لازم را برای رفع مشکلات مردم ندارند نباید در پست‌های خود باقی بمانند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع ته لنجی و کالای همراه ملوان یکی از مهمترین دغدغه‌های ساحل‌نشینان در استان بوشهر است که باید برای رفع آن تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع ته‌لنجی به یک مسئله اجتماعی تبدیل شده است، بیان کرد: اصلاح و تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان باعث رفع انتظارات لنج‌داران و ملوانان می‌شود.

حجت‌الاسلام خدری با اشاره به تحقق انتظارات صاحبان شناورهای سنتی و ملوانان با اصلاح و تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات ساحل‌نشینان استفاده خواهیم کرد.

وی کمبود منابع آبی را به عنوان یکی از مشکلات اساسی در استان بوشهر عنوان کرد و با تاکید بر لزوم رفع این مشکل ادامه داد: مدیران باید نسبت به تحقق برنامه ششم توسعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 4324287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha