۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نگاه ویژه کادر فنی کشتی به دو تورنمنت گرجستان و مجارستان

نگاه ویژه کادر فنی کشتی به دو تورنمنت گرجستان و مجارستان

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی از اهمیت ویژه حضور نفرات منتخب در دو تورنمنت بین‌المللی مجارستان و گرجستان برای کادر فنی خبر داد.

موسی طباطبایی در حاشیه سومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار مهر گفت: اردوی کنونی از اوایل هفته جاری در خانه کشتی تهران آغاز شد که فرنگی کاران باید بعد از چند روز مرخصی، مجددا برنامه های تمرینی خود را برای حضور در بازیهای آسیایی ادامه دهند.

وی به دو میدان تدارکاتی پیش روی اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: کادر فنی تیم ملی برای انتخاب ترکیب اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا، نگاه ویژه ای به تورنمنت‌های مجارستان و گرجستان دارد که هر دو از سطح بالایی برخوردارند. مطمئنا بچه های ما در برخی اوزان در این مسابقات محک خواهند خورد و می توانند جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی اثبات کنند.

طباطبایی با اشاره به اینکه ترکیب نهایی تیم‌های ملی برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی، ۱۵ روز مانده به اعزام به بازی‌های آسیایی اعلام می شود، گفت: ترکیب این دو تیم به هیچ عنوان از لحاظ فنی و انگیزه مبارزه تفاوتی با هم ندارند، اما باید با توجه به اوزان بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی و همچنین سطح کیفی رقبای خودمان در این دو میدان مهم، ترکیب نهایی را از بین نفرات اردونشین انتخاب کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: اردوی سوم فرنگی کاران برای حضور در بازی های آسیایی از روز ۲۷ خرداد آغاز شد و تا ۸ تیرماه ادامه دارد.

وی در پایان گفت: کشتی همواره یکی از رشته های مدال آور کاروان ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی بوده و هست و همین مساله باعث شده تا فعلا تمام تمرکز و اولویت ما روی بازیهای آسیایی باشد. طبیعتا کشتی می تواند در رنکینگ مدالی این بازیها که اهمیت فراوانی در جایگاه ایران دارد، مثمرثمر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان در روزهای ۲ و ۳ تیر در  شهر گیور مجارستان برگزار می شود که اسامی فرنگی‌کاران اعزامی ایران به این پیکارها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: محمد فقیری و رضا عباسی

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی و حامد تاب

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان

۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان

۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

۱۳۰ کیلوگرم: مهدی نوری

سرمربی: علی اشکانی

مربی: مهرزاد اسفندیاری فر

مدیر فنی: احد پازاج

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم ۲ تیر و رقابت های اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ تیر برگزار می شود.

این رقابتها به عنوان یکی از مسابقات رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود.

کد خبر 4324381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha