۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۶

تابستان ۹۷ با شبکه افلاک؛

«گُلِسو» و «شوتو وخیر» پای ثابت جمع لرستانی‌ها می‌شود

«گُلِسو» و «شوتو وخیر» پای ثابت جمع لرستانی‌ها می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان ویژه‌برنامه‌های شبکه «افلاک» در تابستان ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بازوند ظهر امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به برنامه های تابستانه صدا و سیمای لرستان اظهار داشت: سیمای شبکه افلاک با برنامه زنده شبانه «گُلِسو» با آیتم های مختلفی از جمله نمایش های طنز، دعوت از خوانندگان هم استانی، تهیه گزارش از نقاط دیدنی و گردشگری شهرستان های استان، که در روزهای اخیر  لحظات مفرحی را برای بینندگان فراهم آورده، به استقبال تابستان می رود.

وی با اشاره به اینکه برنامه زنده صبحگاهی با عنوان «صبح بخیر لرستان» ضمن تهیه گزارش از کار و کسب های مختلف، پخش نرمش های صبحگاهی و بحث های کارشناسی، با توجه به مناسبت های تقویمی، موضوعات متنوعی را دنبال خواهد کرد، گفت: همچنین برنامه «سرای زندگی» که مختص خانواده ها بوده با تهیه گزارش از خانواده های موفق شهری و روستایی با بحث های کارشناسی و پزشکی و آموزش ساخت قاب های تزئینی، میهمان خانه های هم استانی های عزیز خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان بیان داشت: برنامه عصرگاهی شبکه افلاک نیز با عنوان «چهار راه فرهنگ» با رویکرد چالشی، به بررسی مسائل و مشکلات مبتلا به استان به ویژه کم آبی و دیگر موضوعات از جمله مسائل فرهنگی می پردازد.

مسابقه «یخدو» به صورت زنده روزهای دوشنبه و چهارشنبه پخش می شود

بازوند با بیان اینکه مسابقه «یخدو» به صورت زنده روزهای دوشنبه و چهارشنبه پخش می شود که با بهره گیری از سوالات و المان های جذاب محلی سعی دارد ضمن سرگرمی، اطلاعات مفیدی را در اختیار بینندگان قرار دهد، گفت: در برنامه «گذری بر ورزش استان» که روزهای آدینه پخش می شود ضمن پرداخت به رویدادهای ورزشی استان، با دعوت از مسئولین هیئت های مختلف ورزشی، مسئولین و ورزشکاران استان، مسائل و مشکلات پیش روی ورزش استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بیان داشت: علاوه بر این، تأمین برنامه شبکه افلاک برای هرشب یک فیلم سینمایی در نظر گرفته است که رأس ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و هر شب نیز یک سریال ایرانی ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه و یک سریال خارجی ساعت ۳ بامداد با بازپخش ۹ صبح، تدارک دیده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه صدای مرکز لرستان نیز تابستان امسال را با تولید مستندهای فاخری آغاز خواهد کرد، گفت: ساخت مستند «آیت الله کمالوند» و مستند «فخر لرستان» (شهید سید فخرالدین رحیمی) از جمله این تولیدات است.

بازوند ادامه داد: همچنین تهیه نمایش رادیویی شهید رحیمی در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای که به زندگی نامه شهید سیدفخرالدین رحیمی و مبارزات این عالم ربانی بر علیه حکومت طاغوتی پهلوی می پردازد، از دیگر اقدامات رادیو لرستان در تابستان است.

«رادیو پارک»  به طور زنده جمعه ها اجرا می شود

وی با بیان اینکه  برنامه «رادیو پارک» که به طور زنده جمعه ها عصر به مدت ۹۰ دقیقه در پارک «کیو» خرم آباد و با حضور هنرمندان هم استانی و در جمع صمیمی مردم، اجرا می شود، لحظات مفرح و شادی را برای مخاطبان، ایجاد خواهد کرد، افزود: در فصل تابستان که کار و تلاش در روستاها مضاعف می شود، برنامه روستای رادیو لرستان، هر روز با حضور در بین مردم یکی از روستاهای استان، توانمندی های اقتصادی و گردشگری و فعالیت های مردم آن روستا را به سمع شنوندگان هم استانی می رساند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان بیان داشت: علاوه بر برنامه های پرمخاطب صبحگاهی و عصرگاهی رادیو لرستان، برنامه زنده شبانه با عنوان «شوتو وخیر»، هر شب به مدت ۹۰ دقیقه به یکی از شهرستان های استان اختصاص داده شده که با حضور گزارشگر برنامه، جاذبه های گردشگری و توانمندی های نقاط مختلف استان، مطرح و بیان می شود.

کد خبر 4326182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha