۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه مطرح کرد

تولید بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان

تولید بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان

مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه از تولید بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان در شبکه زاگرس خبر داد

مهندس رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همکاران صداوسیمای مرکز کرمانشاه، امسال با دستانی پُرتر از سال گذشته وارد ضیافت الهی شدند تا در ناب‌ترین لحظات در کنار محبوب ترین بندگان درگاه الهی قرار بگیرند و در قالب بخش ها و مباحث متنوع و مختلف از اهمیت این ماه در مسیر خودسازی و بازگشت به خویش بگویند.

رحیمی افزود : برنامه‌سازان کرمانشاهی با پخش ویژه برنامه‌های مختلفی که تدارک دیدند سفرهای افطار مخاطبان شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را پر بارتر و لحظه‌های ملکوتی سحرگاهی را عارفانه کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه خاطر نشان کرد : پخش برنامه ماه ِماه(ویژه افطار) به مدت ۲ هزار و ۶۱۰ دقیقه و بهار برکت (ویژه سحر) به مدت ۲ هزار و ۶۴۰ دقیقه نیز از برنامه های صدای کرمانشاه در این ایام بود.

رحیمی پخش برنامه محفل انس با قرآن به مدت ۴۰۰ دقیقه، مراسم جزءخوانی به مدت یک هزار و ۸۰۰ دقیقه، سخنرانی و تفسیر قرآن به میزان ۹۶۰ دقیقه، ویژه برنامه سحر به مدت یک هزار و ۸۰۰ دقیقه، ویژه برنامه افطار به مدت ۲ هزار و ۷۰۰ دقیقه و ویژه برنامه شب های قدر به مدت ۵۴۰ دقیقه را از برنامه های سیمای مرکز کرمانشاه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

کد خبر 4328149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha