۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خبر داد:

بهره برداری از ۴ سایت مخابراتی تلفن همراه در رفسنجان و انار

بهره برداری از ۴ سایت مخابراتی تلفن همراه در رفسنجان و انار

رفسنجان - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از بهره برداری از چهار سایت مخابراتی تلفن همراه در شهرستانهای رفسنجان و انار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود الهامی ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی و مخابراتی شهرستان رفسنجان با حضور وزیر ارتباطات با خیرمقدم حضور وزیر ارتباطات به استان کرمان و با اشاره سومین سفر او به استان کرمان، اظهار کرد: از تعداد ۸۸ سایت مخابراتی تلفن همراه که وزیر در شورای اداری استان در ۲۹ آذر ۹۶ قول داد احداث شود؛ شهرستانهای رفسنجان و انار چهار سایت سهم داشته که ۱۱ روستا و بعضی از جاده های رفسنجان و انار که نقاط کور محسوب می شوند را پوشش می دهد.

وی افزود: ۸۳ روستای رفسنجان و انار که اصلا تلفن خانگی نداشتند یا شبکه تلفن خانگی در آنها امکان توسعه نداشته است این شبکه ها در این روستاها ایجاد شده و مردم اکنون می توانند برای در اختیار گرفتن تلفن ثابت ثبت نام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: از هزار و ۷۷۱ روستای استان کرمان که دیتای آنها در شش ماه اخیر تامین شده ۱۵۲ روستا در رفسنجان و انار بوده که از همه اپراتورها هر نوع سیمکارتی می توانند از اینترنت پرسرعت همراه استفاده کنند.

الهامی همچنین افزود: در ۲۷۴ روستای این دو شهرستان نیز که امکان شبکه سرویس ایرانسل وجود نداشت تامین شد که می توانند از سیمکارت این اپراتور استفاده کنند.

کد خبر 4328476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha