۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹

دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

ثبت‌نام الکترونیکی سامانه ابلاغ قضایی دامغان آغاز شد

ثبت‌نام الکترونیکی سامانه ابلاغ قضایی دامغان آغاز شد

دامغان - دادستان دامغان گفت: آغاز طرح هفتگی ثبت‌نام رایگان سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضائیه موسوم به «ثنا» یکی از ۱۲ برنامه محوری هفته قوه قضائیه در دامغان است.

محمدتقی گلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در دامغان از اجرای ۱۲عنوان ویژه‌برنامه طی این هفته خبر داد و بیان کرد: آغازین برنامه دیدار اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با امام‌جمعه و همچنین آغاز ثبت‌نام الکترونیکی رایگان و ارائه کد کاربری قضایی به متقاضیان ثبت‌نام در سامانه ابلاغ الکترونیک موسوم به ثنا است که تا هفته آتی نیز ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان به دریافت کد سامانه ثنا یا ابلاغ الکترونیکی قوه قضائیه می‌توانند به سامانه اینترنتی طراحی‌شده برای این امر مراجعه کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر

دادستان دامغان درباره دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه گفت:  بازدید از زندان، بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان، نشست مطبوعاتی رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با خبرنگاران و حضور اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سطح مساجد شهرستان در زمره دیگر برنامه‌های این هفته است.

گلی بیان کرد: دیدار اعضاء ستاد بزرگداشت قوه قضائیه با خانواده‌های مدد جویان و عطرافشانی گلزار شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در شهرستان دامغان محسوب می‌شود.

وی افزود: آیین گرامیداشت شهیدان هفتم تیرماه نیز با حضور مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان، خانواده معظم شهدا به همراه کارکنان دادگستری در محل مسجد جامع دامغان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4328800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha