۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۸

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر:

۱۲ هسته فرهنگی و بوستان معرفت در ملایر راه‌اندازی شد

۱۲ هسته فرهنگی و بوستان معرفت در ملایر راه‌اندازی شد

ملایر - رئیس تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ۱۲ هسته فرهنگی و بوستان معرفت در مناطق شهری و روستایی شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز فعالیت پایگاه های طرح اوقات فراغت شهرستان ملایر خبر داد و گفت: فعالیت پایگاه های تابستانی طرح اوقات فراغت شهرستان ملایر از دوم تیرماه تیر ماه آغازشده و تا دهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام گروسی افزود: در شهرستان ملایر ۱۲ هسته فرهنگی و بوستان معرفت در مناطق شهری و روستایی فعالیت می‌کنند.

وی از تشکیل ۴ پایگاه طرح اوقات فراغت در روستاهای شهرستان ملایر خبر داد و گفت: پایگاه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در روستاهای حاجی آباد، دهلق، توچغاز و ازندریان تشکیل شده است.

حجت الاسلام گروسی هدف از تشکلیل پایگاههای طرح اوقات فراغت را جذب نوجوانان و آموزش مسائل دینی، علمی و آموزهای قرآنی، اعتقادی و دینی، فرهنگی و ورزشی عنوان کرد.

وی همچنین از آغاز فعالیت مراکز و موسسات قرآنی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برپایی کلاسهای تابستانی مؤسسات قرآنی، خانه های قرآن شهری و روستایی و مراکز قرآنی شهرستان انجام شد.

حجت الاسلام گروسی برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های روخوانی، روان‌خونی، تجوید و مفاهیم سطح یک و دو در سطح شهر و روستا توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان را از اهم فعالیت های قرآنی برشمرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت راهکار مناسبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

کد خبر 4330431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha