۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۰

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان:

حکم قضایی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی سمنان در مرحله تجدیدنظر است

حکم قضایی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی سمنان در مرحله تجدیدنظر است

سمنان - دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان بابیان اینکه حکم مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان در مرحله تجدید نظر است، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات اقتصادی واداری مماشات نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه بابیان اینکه حکم محکومیت مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی سمنان در مرحله تجدیدنظراست، گفت: به‌منظور اطلاع‌رسانی شفاف به عموم مردم پس از ابلاغ حکم قطعی نتیجه آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در پرونده مدیران استان سمنان مواردی نظیر اختلاس وجود ندارد، افزود: اتهام مدیرکل سابق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان ارتشاء است و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد که این قاطعیت نشان می‌دهد دستگاه قضا به‌هیچ‌وجه با هیچ فردی مماشات نداشته و به‌طورجدی با متخلف برخورد می‌کند.

نظارت کافی برنهادهای درون‌سازمانی وجود ندارد

دادستان عمومی و انقلاب سمنان بابیان اینکه حکم این مدیرکل تا یک ماه آینده مشخص خواهد شد، ابراز داشت: وقوع این جرائم نشان می‌دهد که نظارت کافی برنهادهای درون‌سازمانی وجود ندارد و باید این نظارت‌ها افزون‌تر شود.

آسیابی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که سایر استان‌ها در وقایع دی‌ماه سال گذشته با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بودند اما این امر در استان سمنان با آرامش مدیریت شد تا اغتشاش‌گران در رسیدن به اهداف خود این بار نیز ناکام بمانند و البته باید گفت مردم نیز در این جریان‌ها بسیار هوشمندانه عمل کردند.

وی بابیان اینکه ۹۰ درصد ابلاغ‌های در دادسرای استان سمنان به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: خوشبختانه در ثبت‌نام سامانه ثنا ازجمله استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شویم که این امر رعایت حقوق شهروندی را در پی دارد.

کد خبر 4330450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha