۵ تیر ۱۳۹۷، ۹:۵۹

دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

۵ شعبه قضایی در دادسرا دامغان فعال است

۵ شعبه قضایی در دادسرا دامغان فعال است

دامغان - دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: پنج شعبه قضایی در دادسرای این شهرستان به پرونده‌های قضایی رسیدگی می‌کند که از این بین چهار شعبه دادیاری و یک شعبه بازپرسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی گلی صبح سه شنبه در نشست مشترک مسئولان قضایی دامغان با اصحاب رسانه به میزبانی دادسرای دامغان، با بیان اینکه طی یک سال گذشته سه هزار و ۶۸۸ فقره پرونده در شعبات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رسیدگی شده است، تاکید کرد: پنج شعبه قضایی در دادسرا به پرونده‌های قضایی رسیدگی می‌کند که از این بین چهار شعبه دادیاری و یک شعبه بازپرسی هستند.

وی بابیان اینکه به‌طور میانگین ماهانه ۸۱۰ فقره پرونده وارد دادسرای عمومی و انقلاب دامغان می‌شود، افزود: در یک سال گذشته یک هزار و ۳۶۶ فقره پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرا ارجاع شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان درباره طرح‌های قوه قضائیه در یک سال اخیر نیز گفت: بر اساس قانون جدید و حسب وظیفه دستگاه قضایی در کاهش و پیشگیری از جرم در جامعه طی سال جدید با دارندگان و حمل‌کنندگان سلاح سرد شامل چاقو، قمه و پنجه‌بوکس برخورد و در صورت شناسایی، متخلفان دستگیر و به استناد قانون به شش ماه حبس محکوم خواهند شد.

گلی همچنین از عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با جرایم عمومی خبر داد و گفت: با افرادی که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 4330967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha