۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان:

۱۱۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان رسیدگی شد

۱۱۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان رسیدگی شد

دامغان - رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان، از رسیدگی به یک هزار و ۸۱ پرونده این اداره طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با جرائم حوزه تعزیرات جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سعد الدین صبح سه‌شنبه در نشست مشترک مسئولان قضایی دامغان با اصحاب رسانه به میزبانی دادسرای دامغان، بابیان اینکه از تیرماه سال گذشته تاکنون یک هزار و ۷۵ فقره پرونده وارد تعزیه‌ات حکومتی شهرستان شده است، ابراز کرد: تاکنون به یک هزار و ۸۱ فقره پرونده با احتساب پرونده‌ها گذشته رسیدگی و رای لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه برای این تعداد پرونده رسیدگی شده نزد اداره تعزیرات حکومتی دامغان رقمی معادل سه میلیارد و ۲۱۸ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال جریمه صادر شد، اضافه کرد: بیشترین ورودی پرونده‌ها به این اداره را تخلفات لوازم‌آرایشی و بهداشتی، موتورسیکلت، زغال تاغ و  قاچاق کالا تشکیل داده است.

سعدالدین گفت: از مجموع جرائم صادره در پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی تاکنون یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال  وصول شده است.

انجام بالغ بر ۱۳۰۰ استعلام قضایی در دامغان

رئیس اداره ثبت‌اسناد و املاک دامغان نیز در این نشست خبری بابیان اینکه طی سال گذشته تاکنون ۲۴۰ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۹۰ ریال از مطالبات بانکی از طریق این اداره وصول‌شده است، گفت: در این بازه زمانی همچنین یک هزار و ۳۳۴ فقره از استعلامات مرجع قضایی پاسخ‌داده‌شد.

ابراهیم غفاری از بازداشت ۴۶۲ فقره سند مالکیت در دامغان خبر داد و افزود: در یک سال گذشته ۳۶۹ فقره از اسناد بازداشتی رفع بازداشت و ۲۱ هزار و ۱۴۵ فقره معاملات در دفاتر اسناد رسمی دامغان ثبت‌شده است.

وی تعداد دفاتر اسناد رسمی دارای مجوز در دامغان را ۱۰ باب عنوان کرد و ابراز داشت: در این شهرستان پنج دفتر ثبت واقعه ازدواج و طلاق  فعال وجود دارد.

رسیدگی به ۳ فقره تخلف پزشکی در دامغان

رئیس اداره پزشکی قانونی دامغان نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه مرجع رسیدگی به تخلفات پزشکان با پزشکی قانونی است طی یک سال گذشته به سه فقره تخلف پزشکی از سوی پزشکان دامغانی رسیدگی شده است.

محمد فریدون زاده یادآور شد: بیشترین ورودی پرونده‌ها به پزشکی قانونی دامغان را تصادفات عمدی، غیرعمدی، ضرب‌ و جرح تشکیل می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در رابطه با کالبد شکافی نیز گفت: کالبدشکافی اجساد که درگذشته به دیگر شهرهای استان فرستاده می‌شد اکنون این کار در اداره پزشکی قانونی دامغان انجام و تمامی موارد اعم از صدور جواز دفن نیز توسط این اداره انجام می‌گیرد.

کد خبر 4330998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha