۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

رسانه‌های بیگانه به دنبال ایجاد تشتت آرا در ایران هستند

رسانه‌های بیگانه به دنبال ایجاد تشتت آرا در ایران هستند

خرم‌آباد- رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: رسانه‌های بیگانه به دنبال ایجاد تشتت آرا در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم مجتهد زاده ظهر امروز سه شنبه در شورای راهبردی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در لرستان گفت: سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس،  ثبت خاطرات زنان در دوران دفاع مقدس به عنوان پشتیبان و افرادی که مادر و همسر بودند اما جایگاه ویژه ای در دفاع مقدس داشتند و تاثیرگذار تر از مردان وارد شدند؛ را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک نوآوری بود و نه شرق و نه غرب آن را برنمی تابیدند، چراکه این انقلاب پیامی برای همه ملت ها داشت، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این بودند که انقلاب را در نطفه خفه کنند،  شروع کردند به سر و صدا و هرجا زمینه ای برای اغتشاش و آشوب بود از فرصت استفاده کردند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ادامه داد: وقتی دیدند نمی توانند کشور را به آشوب بکشانند، آمدند جنگ را بر ما تحمیل کردند؛ اسناد حاکی از این است که صدام با برنامه آمد تا در مقابل ایران بایستد،  همه دنیا در یک ائتلاف نانوشته مقابل ما ایستادند.

مجتهد زاده با اشاره به اینکه ما که باید یک سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم و هیچ تجهیزاتی نداشتیم، چه شد که دشمنان را در اهدافشان ناامید کردیم و جنگ هشت ساله را پیروز شدیم؟ افزود: آنچه که باعث پیروزی شد قدرت مردم، وحدت بین مردم،  رهبری و اعتقاد مردم به رهبر بود؛ این یک سرمایه و قدرت معنوی است.

وی با بیان اینکه در آن دوران گفتمان ایثار در جامعه وجود داشت، تصریح کرد: آنچه که ما به عنوان حیات طیبه و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) دنبال می کنیم،  در دوران هشت ساله واقعا شاهد آن بودیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید از گذشته برای اصلاح وضع موجود درس بگیریم،  گذشته هر کشور هویت یک ملت را می سازد، ادامه داد: باشگاه دختران جوان را راه اندزای کرده ایم تا دختران و زنان گرد هم بیایند و علاوه بر بازخوانی تاریخ گذشته، اقدامات اجتماعی و آموزشی را نیز فرا بگیرند.

مجتهد زاده خاطرنشان کرد: بحران هویت جوانان ما را تهدید می کند،  آنچه می تواند هویت بخش و الهام بخش باشد و یاس و ناامیدی را دور کند؛  تشکیل همین جمع هایی است که کار بانشاط و هنری در آن ها انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی جنگ در سوریه و حضور داعش در این کشور پرداخت و گفت: سوریه یک کشور کاملا امن بود،  اما از نظر موقعیت استراتژیک برای رژیم صهیونیستی و اعراب مهم بود،  سوریه با این ها سازش نکرد و آمدند آن را تبدیل به یک کشور جنگ زده کردند؛ بدترین ظلم و جنایت هایی که در تاریخ سراغ دارید را جمع کردند و بر سر مردم سوریه آوار کردند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه امروز رسانه های بیگانه پول می گیرند تا تشتت آرا ایجاد کنند، موضوعی که در سوریه نیز انجام دادند، تصریح کرد: وحدت مهم ترین مسئله امروز کشور است، چون دشمن تفرقه و اختلاف را می خواهد.

کد خبر 4331292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha