۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹

اخبار انتظامی/

دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه /افزایش ۶۲ درصدی کشفیات سرقت

دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه /افزایش ۶۲ درصدی کشفیات سرقت

کرمانشاه-مقامات انتظای استان کرمانشاه از افزایش ۶۲ درصدی سرقت در سنقروکلیایی و دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه خبر دادن.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که با تیر اندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، توسط پلیس دستگیر گردید.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که با حضور ماموران در محل، شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که منزل پسرعمویش مورد تیراندازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این فرد در توضیحات بیشتر بیان کرد که پسرعمویش با یکی از همسایگان دچار اختلاف شده که این همسایه با فراخواندن بستگانش با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به محل آمده و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این تیراندازی ۳ عضو خانواده به علت اصابت گلوله مصدوم و به بیمارستان منتقل شده اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که نهایتا با کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با چنین افرادی که اقدام به اختلال در نظم و امنیت عمومی می کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

۵ خرده فروش مواد مخدر در هرسین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان و کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: طرح مبارزه با مواد مخدر از ابتدای تیر آغاز شده و نتایج حاصله مربوط به ۴ روز اول این ماه می باشد.

سرهنگ "همتعلی شکری" ادامه داد: خرده فروشان مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام به دستگاه قضائی معرفی شدند و مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از اولویت های پلیس هرسین در سال ۹۷ است.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در پایان از عموم مردم خواست گزارشات خود در زمینه مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ وشماره تلفن ۴۵۱۲۳۴۶۰ با انتظامی شهرستان در میان بگذارند

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات سرقت در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از افزایش ۶۲ درصدی کشفیات سرقت و ۴ درصدی دستگیری سارقین در سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر افزایش ۶۲ درصدی کشف سرقت و چهار درصدی دستگیری سارقان، ماموران انتظامی سنقروکلیایی موفق به کشف ۴۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در سه ماهه نخست سال شده اند.
سرهنگ "غضبان احمدی فرد" ادامه داد: در این مدت ۲۱ کیلو و ۷۴۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۳۱ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: کشفیات مواد مخدر طی سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴۱ درصد و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز ۳۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: پلیس با تلاش شبانه روزی و در چهار چوب قانون با همکاری و همراهی مردم و دیگر مسئولین ادارات تلاش می کند تا امنیت مطلوب و پایدار به شهروندان هدیه کند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن و یا پیامک به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

کد خبر 4331477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha