۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

کم‌کاری مسئولان در فضای مجازی/ آتش به اختیارها وارد میدان شوند

کم‌کاری مسئولان در فضای مجازی/ آتش به اختیارها وارد میدان شوند

خرم‌آباد- رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما رها شده است، گفت: آتش به اختیارها باید وارد میدان شوند.

مریم مجتهد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما فضای مجازی رها شده است، اگر مراقبت های لازم را انجام ندهیم فضای مجازی مشکلاتی برای جوانان ما ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه ما باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشیم و این فضا را رها نکنیم، تصریح کرد: فضای مجازی فرصت تبیین مسائل انقلابی، اجتماعی، تحلیل مسائل و ... است، ننشینیم یک گوشه و بگوییم آسیب است، با حرف زدن کار حل نمی شود، دخالت های پدافندی هم باید داشته باشیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر اینکه هرکسی که می تواند باید در این بخش نقش ایفا کند، آتش به اختیارها وارد میدان شوند و تدابیری داشته باشند تا از این فرصت برای تبیین مسائل استفاده کنیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران رویش های بسیاری داشته اما یکسری هم سقوط کرده اند؛  معتقدم نسل جوان ما با این شعور و درک بالا با جوانان گذشته قابل قیاس نیستند.

مجتهدزاده با تاکید بر اینکه جوانان ما آزاداندیش هستند و امروز رویش هایی را می بینیم که در شب های قدر و مناسبت ها و اعتکاف ها پرشکوه و معتقد حضور دارند، گفت: هنوز شرایط آنچنان نیست که بگوییم فضای مجازی روح و جسم و فکر جوانان را تحت کنترل قرار داده، اما در حوزه فضای مجازی کم کاری کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما دنبال یکسری فرصت های خوب می گردند ما باید این فرصت را به نفع تبیین مسائل انقلابی و اجتماعی ایجاد کنیم، اظهار داشت: این ما هستیم که کم کاری می کنیم و جوانان ما به سمت های دیگر گرایش می یابند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یادآور شد: جوان های ما از دست نرفته اند، با شعور ترین جوانان دنیا هستند.

مجتهد زاده با بیان اینکه انقلاب توانسته زمینه شکوفایی استعدادها را به گونه ای فراهم کند که سطح شعور اجتماعی را بالا ببرد، تصریح کرد: نسل جوان امروز نسبت به نظام و انقلاب شعور و درک دارند، پدیده ها را خوب می شناسند و درک می کنند، این نیست که غرق در مسائل فساد بشوند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما بهتر از جوانان قبل از انقلاب هستند، یادآور شد: باشگاه دختران با همین انگیزه ایجاد می شود که زمینه برگزاری برنامه های اجتماعی، فیلم،  تئاتر و ... را ایجاد کند.

کد خبر 4331507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha