۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲

مسئول‌دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه خبر داد

ثبت نام اولیه بیش از ۸۰۰ کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس

ثبت نام اولیه بیش از ۸۰۰ کرمانشاهی در طرح خادمیاری آستان قدس

کرمانشاه_مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از ثبت نام بیش از ۸۰۰ نفر در طرح خادمیاری آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: این افرادپس از گذراندن دوره های آموزش و گزینش خادم می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحد امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه در ساختار خادمین مناطق به ۴۰ منطقه تقسیم شده است که هر یک از این مناطق یک خادم دارد.

وی افزود: در یک سال و نیمی که از افتتاح دفتر آستان قدس در استان می گذرد فعالیت های خوبی صورت گرفته است که از جمله آن می توان به اجرای طرح تکریم رضوی برای دانشجویان، طلاب و دانش آموزان مددجوی استان، طرح مهرورزی برای کودکان بیمار زیر ۱۲ سال، اطعام ۱۰۰ هزار نفر از محرومان و ایتام استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در استان گفت: تا کنون ۸۰۰ نفر از هم استانی ها در این طرح شرکت کرده اند.

وی ابراز داشت: افرادی که تمایل به شرکت در این طرح دارند باید ابتدا نام خود را  در سامانه جامع آستان قدس رضوی ثبت کنند و پس از ثبت نام اولیه برای تکمیل پرونده خود به دفتر نمایندگی مراجعه کنند.

موحد با بیان اینکه از این خادمیاران در رشته های تخصصی خود برای فعالیت و ارائه خدمات استفاده می شود، افزود: ۳۵ کانون موضوعی توسط این دفتر در استان راه اندازی شده است به طوری که هر قشر از جامعه یک کانون تخصصی  دارد.

وی با اشاره به مشارکت گروه های جهادی آستان قدس کشور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، تصریح کرد: در زمینه بازسازی مناظق زلزله زده مشارکت خوبی داشته ایم و توانسته ایم در زمینه اسکان زلزله زدگان هم بخشی از کانکس های مورد نیاز را تامین کنیم.

مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: در ادامه برگزاری مجموعه جشن های زیر سایه خورشید امسال هم استان کرمانشاه میزبان سه گروه از خدام رضوی است که همزمان با دهه کرامت در استان حضور پیدا می کنند.

کد خبر 4332564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha