۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اعلام کرد:

پرداخت ۹۳۰ میلیارد ریال مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران مازندران

پرداخت ۹۳۰ میلیارد ریال مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران مازندران

ساری - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: در سال جاری تاکنون ۹۳۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان گندمکار و کلزاکار استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جعفری اظهار داشت:از آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال جاری تاکنون ۵۷ هزار و ۷۷۳ تن گندم و ۳۱ هزار و ۴۸۳ تن کلزا توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از کشاورزان استان مازندران خریداری شد.

جعفری با اشاره به پرداختی ۹۳۰ میلیارد ریالی به کشاورزان استان اعلام کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۲۵۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال بابت گندم و ۶۷۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال بابت کلزا از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل به کشاورزان استان مازندران پرداخت شد و این میزان خرید توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میان درود، ساری، جویبار و بابلسر صورت پذیرفت.

جعفری گفت: بیشترین آمار خرید تضمینی محصولات کشاورزی مربوط به شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه و نکا است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با تأکید بر اینکه هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت‌نام نکرده‌اند انجام نخواهد شد گفت: گندمزارانی که در سامانه مذکور ثبت‌نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مهندس جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، گندم و کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دایر خواهند بود.

کد خبر 4332616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha