۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۵

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:

راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه بیماری‌های نادر در «سپیددشت»

راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه بیماری‌های نادر در «سپیددشت»

خرم‌آباد- معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه بیماری‌های نادر و خاص در «سپیددشت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نادر همتی بر اجتماعی شدن سلامت به عنوان سیاست کلی دولت تأکید کرد و اظهار داشت: مجمع سلامت یک مجمع ملی به ریاست رئیس جمهور است.

وی گفت: هدف کلی مجمع سلامت گرایش به اجتماعی کردن سلامت است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: آگاه سازی و بهره گیری از ظرفیت مردم و تمامی دستگاه های اجرایی در بحث سلامت مهم ترین هدف مجمع سلامت است.

همتی با اشاره به این موضوع که مجمع سلامت با مقوله خیرین سلامت متفاوت است، اظهار داشت: از زمان تأسیس بخش خیرین سلامت در دانشگاه، حدود ۲۴۰ میلیارد تومان جذب اعتبار از خیرین داشته ایم که در نوع خود بی نظیر است.

وی یادآور شد: ما باید افراد خیر و با ظرفیت را به مناطق محروم سوق دهیم.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین به برگزاری جلسه ای اختصاصی در مورد جذب خیرین در سپیددشت تأکید کرد و گفت: ضمن برگزاری این جلسه در آینده ای نزدیک امکان راه اندازی سمن ها و مراکز مردم نهاد در خصوص بیماری های نادر و خاص در این بخش محروم وجود دارد.

همتی اظهار داشت: اگر مکان راه اندازی این مراکز مردم نهاد مشخص شود به زودی این مراکز را در سپیددشت راه اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 4332664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha