۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۰

دادستان عمومی و انقلاب سمنان:

اجازه ایجاد آشوب و آشفتگی به سودجویان را نخواهیم داد

اجازه ایجاد آشوب و آشفتگی به سودجویان را نخواهیم داد

سمنان - دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان بابیان اینکه عده‌ای می‌کوشند تا مردم را از دولت جدا کنند، گفت: اجازه ایجاد آشوب و آشفتگی به سودجویان را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه ضمن تاکید بر اینکه اجازه ایجاد آشوب و آشفتگی را به سودجویان نخواهیم داد، ابراز داشت: در شرایط کنونی که دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی به کار می‌بندد بیش از هر زمان دیگری نیازمند به جلب اعتماد مردم هستیم.

وی بابیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی درصدد پیاده کردن اهداف شوم خود است، افزود: عده‌ای می‌کوشند تا مردم را از دولت جدا کنند چراکه معتقدند حاکمیت بدون اعتماد مردمی بیشتر مستعد آسیب خواهد شد بنابراین جلب اعتماد مردم برای ناکام مانده اهداف دشمن ضروری است.

تخلف یک مدیر را نباید به‌کل نظام نسبت داد

دادستان عمومی و انقلاب سمنان بابیان اینکه تخلف یک مدیر را نباید به‌کل نظام نسبت داد، ابراز داشت: بی‌شک دستگاه قضایی با هرگونه فساد و اخلال قاطعانه برخورد خواهد کرد و باید مراقب سیاه نمایی برخی شبکه‌های داخلی و خارجی در امور قضایی کشور بود تا زمینه سو استفاده دشمن را فراهم نکند.

آسیابی بابیان اینکه دستگاه قضایی در کنار دولت به برقراری امنیت اقتصادی کمک می‌کند، تصریح کرد: از مدیران انتظار می‌رود خواسته و حل مشکلات مردم را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند و همچنین در راستای تعامل با فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کنند.

وی به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان دستگاه قضا اشاره کرد و افزود: امروز باید راه شهید بهشتی در جامعه تبیین و مسیری که ایشان برای استقرار و تثبیت جمهوری اسلامی هموار کرد را تداوم‌بخشیم، تواضع، فروتنی، تفاهم، محبت و دلسوزی و تکریم ارباب‌رجوع باید در کل حاکمیت جاری شود.

کد خبر 4333277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha