۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۲

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

اقامه نمازجماعت در پارک ها و اماکن تفریحی نهاوند

اقامه نمازجماعت در پارک ها و اماکن تفریحی نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام مبلغ به پارک ها و اماکن تفریحی نهاوند برای اقامه نماز جماعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر پنج شنبه در ستاد اقامه نماز بابیان فضائل و اهمیت اقامه نمازجماعت در مساجد گفت: نمازبه‌عنوان یک فریضه واجب سهم بسزایی در کنترل و هدایت افراد جامعه به سوی کمال و سعادت دنیا و آخرت دارد.

وی بابیان اینکه اگر نماز انسان صحیح اقامه و در نامع عملش ثبت شود سایر اعمال دیگرش نیز پذیرفته شده است؛ به برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی در راستای اقامه نمازجماعت در پارک ها و اماکن سیاحتی و تفریحی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: درطول فصل تابستان سال جاری در پارک کوثر و سراب گیان، سراب فارسبان، سراب گاماسیاب نمازجماعت ظهر و عصر با اعزام روحانیون این اداره انجام می‌شود.

وی ضمن قدردانی از هیئت امنای مساجد، مسئولان هیئات مذهبی و معتمدان محلی در راستای اهمیت دادن به بحث نماز بر برنامه ریزی برای جذب نسل جوان ونوجوان به مساجد و فعالیت در مراسم فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.

حجت الاسلام محبی گفت: درشهر برزول درسه وعده نمازجماعت صبح، ظهر و عصر وهمچنین مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام اکبر خان محمدی اقامه می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه مهمترین وظیفه مبلغین و مبلغات پاسخ گویی به شبهات دنیی است، گفت: در عصر کنونی که شبهات دینی به سرعت در جامعه منتشر می شود و غالب این شبهات دینی برای انحراف فکری نسل جوان و نوجوان مطرح می‌شود لزوم پاسخ گویی به این شبهات در سریعترین زمان ممکن ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: مبلغین و مبلغات باید با تسلط به ابزارهای ارتباط جمعی پاسخ شبهات را در منابر و سخنرانی های خود بیان کنند.

کد خبر 4333306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha