۹ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۶

مسئول نظارت و پایش اداره‌کل محیط ریست کرمانشاه:

هوای کرمانشاه در وضعیت «بحران» قرار گرفت

هوای کرمانشاه در وضعیت «بحران» قرار گرفت

کرمانشاه_مسئول نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: بر اساس میانگین ذرات معلق هوای کرمانشاه شرایط در وضعیت بحران قرار دارد.

جواد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: میانگین ذرات معلق در هوا از بامداد امروز تا ساعت هشت صبح امروز  ۷۰۵ میکروگرم در متر مکعب هوا بوده که حداکثر آن ۷۷۴ میکروگرم در متر مکعب هوا و حداقل آن ۴۱۰ میکروگرم در متر مکعب هوا است.

وی با اشاره به اینکه شاخص آلودگی هوا در وضعیت بحران قرار دارد، افزود: در شهرستان قصر شیرین هم میانگین ذرات معلق یک هزار و ۳۲۰ میکروگرم در متر مکعب هوا بوده که حداکثر میزان آن یک هزار و ۷۱۱ و حداقل آن ۹۲۸ میکروگرم در متر مکعب هوا است.

مسئول نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، همچنین درباره تعطیلی ادارات و دانشگاه ها گفت: آخرین وضعیت هوای استان را تا ساعت 6 صبح امروز به مدیریت بحران استانداری اطلاع دادیم، وظیفه ما صرفا اعلام وضعیت است و تصمیم‌گیری نهایی برعهده مدیریت بحران استان قرار دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: در سال جاری حدود هشت روز هوای استان در وضعیت بحران و هشدار قرار گرفته که در این میان یک روز بحرانی و هفت روز در وضعیت هشدار بوده است.

کد خبر 4334024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha