۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۳

رئیس سازمان صنعت و معدن کرمانشاه خبر داد

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت کرمانشاه

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت کرمانشاه

کرمانشاه_رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت استان برای تامین منابع سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش خبر داد.

محسن رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای تامین منابع سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش از محل طرح فراگیر ۴۵۰ میلیارد تومان سهمیه به بخش صنعت استان اختصاص داده شد.

وی افزود: در زمینه کاهش نرخ سود این تسهیلات هم با بانک‌های عامل قراردادی به میزان ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری منعقد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمک‌های فنی و اعتباری توجیه‌پذیری طرح را افزایش داده و کمکی به واحدهای تولیدی است، گفت: این قرارداد با بانک‌های صنعت و معدن، ملی، سپه، ملت، صادرات، تجارت، رفاه و توسعه تعاون منعقد شده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات روستایی هم به عنوان یکی از منابع ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و در نواحی صنعتی و شهرهای با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر است که نرخ سود آن در مناطق مرزی چهار درصد و سایر مناطق ۶ درصد است.

رستمی بیان داشت: افراد سرمایه‌گذار در مناطق روستایی و واحدهای صنعتی نظیر دالاهو، ثلاث، جوانرود، گیلانغرب و صحنه که ناحیه صنعتی دارند می‌توانند با اخذ مجوز و درخواست تسهیلات از محل این منابع ضمن مراجعه به سازمان صنعت معدن وتجارت اقدام لازم را به عمل آورند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نحوه پرداخت تسهیلات گفت: این طرح ها طبق اولویت ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند و تا کنون تعدادی از طرح های مذکور تصویب و به مرحله اجرا رسیده، که هم اکنون نیز منتظر سرمایه گذاران جدید هستیم.

رستکی همچنین تسهیلات اشتغال روستایی و طرح های کارورزی آموزشی را از جمله طرح‌های اشتغالزا دانست که ظرفیت ورود بیشتر سرمایه‌گذاران را دارد.

کد خبر 4335013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha