۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۹:۵۷

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه:

تمام نقدینگی به بازار مسکن و سکه تزریق شده است

تمام نقدینگی به بازار مسکن و سکه تزریق شده است

کرمانشاه_عضو هیئت رئیسه اتاق صناف استان کرمانشاه با اشاره به رکود بازار گفت: در حال حاضر تمام نقدینگی به بازار مسکن و سکه تزریق شده است.

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رکود حاکم بر بازار و مطالبات بازاریان برای رسیدگی به این موضوع اظهار داشت: در حال حاضر تمام نقدینگی به سمت بازار مسکن و سکه تزریق شده است.

وی افزود: جلسات مختلفی با مسئولان استان و اصناف برای بررسی مشکلات برگزار شده است که در آن ها تمام خواسته‌ها و مطالبات اصناف مطرح شد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه اجازه تعطیلی به هیچ صنفی داده نمی‌شود، گفت: تعطیلی اخیر بازار هم به دلیل ترس از آسیب رساندن توسط عده‌ای بود چرا که بسته شدن مغازه‌ها چیزی به جز ضرر برای فروشندگان ندارد.

رئیس اتحادیه تریکو و پوشاک کرمانشاه بیان داشت: بازار هم اکنون آرام است و هیج مشکلی وجود ندارد و در جلسات مطرح شده خواسته های به حق اصناف مطرح شده است و البته باید به خواسته های اصناف پاسخ داده شود، چرا که بازار در رکود است.

بیات با بیان اینکه مطالبات بر سر افزایش قیمت طلا و سکه و ارز است، تصریح کرد: پس از اعتراض‌های مردم شرکت‌های خریدار موبایل با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه این شرکتها در حالی که موبایل را با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی خریداری می‌کردند آن را به قیمت دلار ۹ هزار تومانی می‌فروختند، افزود: پس از اعتراض‌های مردم این شرکتها مجبور شدند قیمتها را بر اساس همان دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بفروشند.

کد خبر 4335113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha