۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴

مدیر کل ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد

سهم کمتر از «یک‌» درصدی کرمانشاه از کانون‌های مساجد کشور

سهم کمتر از «یک‌» درصدی کرمانشاه از کانون‌های مساجد کشور

کرمانشاه_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار کانون در سطح مساجد کشور فعالیت می‌کنند که سهم استان کرمانشاه ۵۵۲ کانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رحیم جعفری امروز یکشنبه در آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آسمانی‌ها که در کانون فرهنگی نورالحسین کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های قوی در کشور و از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در کل کشور به فعالیت مشغول هستند.

وی به مشکلات ستادی که در سال‌های اخیر برای کانون‌های مساجد پیش آمده اشاره کرد و افزود: البته این کانون‌ها برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری بیشتر وابسته به مردم و این جوانان و نوجوانان هستند و که با توان و قدرت در سطح مساجد به فعالیت مشغولند و باعث سربلندی برای جمهوری اسلامی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کانون‌ها با ثبت مدارک و اسناد خود در سامانه الکترونیکی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار کانون در سطح مساجد کشور فعالیت می‌کنند که سهم استان کرمانشاه ۵۵۲ کانون است که بسیاری از آنها کانون‌های تخصصی هستند و به فعالیت‌های خاص مشغول هستند.

وی ادامه داد: در همین کانون‌های مساجد جوانان متعهد و متدین فعالیت‌های خود را در عرصه های سیاسی و فرهنگی انجام میدهند، جوانانی که هر جا نظام به آنها نیاز داشته در بزنگاهها حضور پررنگ دارند.

کد خبر 4335399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha