۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه خبر داد

فعالیت خادمیاران رضوی کرمانشاه در ۳۵ تشکل مختلف

فعالیت خادمیاران رضوی کرمانشاه در ۳۵ تشکل مختلف

کرمانشاه_سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از راه‌اندازی ۳۵ تشکل موضوعی با محوریت‌های مختلف در استان خبر داد.

حسن موحد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح آیین مهرورزی در استان، اظهار داشت: در یکی از برنامه‌های این طرح که به همت کانون خادمیاران رضوی و با همکاری موسسه امدادگران عاشورا برگزار شد، خادمان رضوی در محل کانون اجتماعات بسیج با جمعی از بیماران گرد هم آمدند.

وی با اشاره به اهدای هدایا متبرک به بیماران، تصریح کرد: هدف از اجرای این آیین برقراری پیوند معنوی بیماران با امام رئوف و همچنین امیدبخشی به آن ها برای مبارزه با بیماری است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از راه‌اندازی ۳۵ تشکل موضوعی در موضوعات مختلف در استان خبر داد و گفت: این تشکل‌ها در حوزه های مختلفی از جمله زیارت، سلامت، اردوهای جهادی، محرومان، اطعام، ایتام، اهدا جهیزیه و توجه به بیماران تشکیل شده است.

وی با اشاره به کارهای جهادی و فرهنگی خادمیاران رضوی بیان داشت: فرصتی برای خوبان فراهم شده است تا در این عرصه فعالیت کنند و از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم تا به جمع خادمیاران رضوی بپیوندند.

موحد در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، گفت: امسال استان کرمانشاه میزبان سه کاروان است که این کاروان‌ها بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر روز به یک شهرستان سفر کرده و هر روز یک شهر را امام رضایی می‌کنند.

کد خبر 4335497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha