۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۹

با حضور ۵۹ تیم؛

مسابقات دانش‌آموزی کشتی کشور به میزبانی لرستان آغاز شد

مسابقات دانش‌آموزی کشتی کشور به میزبانی لرستان آغاز شد

خرم‌آباد- سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش‌آموزی کشور در خرم‌آباد کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی دانش آموزی کشور در مقطع متوسطه اول از صبح دوشنبه ۱۱ تیرماه در سالن شهید توکل مصطفی زاده دره گرم خرم آباد آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه وزن کشی مسابقات از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ صبح دوشنبه ۱۱ تیرماه انجام می شود، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی طی روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه و مسابقات کشتی آزاد در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در سالن شهید مصطفی زاده برگزار می شود.

فرید بهرامی با اشاره به اینکه این رقابت ها در ۱۲ وزن برگزار می‌شود، اعلام کرد: مراسم افتتاحیه نیز از ساعت ۱۷ عصر روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در همین سالن آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات ۱۰۳۸ ورزشکار و مربی از سراسر کشور در قالب ۲۹ تیم در کشتی فرنگی و ۳۰ تیم در کشتی آزاد حضور می‌یابند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان کشتی است و برای شرکت در مسابقات آسیایی بوده که ۱۵ مرداد ماه برگزار می شود، افزود: به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی این مسابقات با نشان «سمندر لرستانی» برگزار می شود.

کد خبر 4335942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha