۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

سرگردانی مردم در دستگاه قضا جایز نیست/تکریم مردم در اولویت باشد

سرگردانی مردم در دستگاه قضا جایز نیست/تکریم مردم در اولویت باشد

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه سرگردانی مردم در دستگاه قضا جایز نیست، گفت: اولویت نه‌تنها مجموعه قضایی بلکه همه نهادها و سازمان‌ها باید تکریم مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر دوشنبه در جمع مدیران دستگاه قضایی استان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان علاوه بر انجام مسئولیت خود باید در راستای تکریم مردم نیز تلاش کنند، ابراز داشت: سرگردانی مردم در دستگاه قضا جایز نیست و باید کمک به رفع مشکلات مردم در اولویت واقع شود.

وی بابیان اینکه علاوه بر مسئولان، مردم نیز باید با دستگاه قضایی همکاری لازم را داشته باشند، افزود: قطعاً این همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان می‌تواند به پیشبرد هر چه‌بهتر امور کمک کند بنابراین انتظار می‌رود با بهبود این ارتباط دوطرفه شاهد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در حوزه قضایی ضروری است، ابراز داشت: با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال شعار سال بر مبنای اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است لذا تشکیل این ستاد در کمک به حل مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی مؤثر خواهد بود.

شاهچراغی ضمن بیان اینکه توجه به حمایت از تولیدکنندگان استان سمنان باید در اولویت واقع شود، تصریح کرد: سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب باید از حالت شعار به‌صورت بعد عملیاتی تبدیل شود که انتظار می‌رود دستگاه قضا نیز در برنامه‌های خود به این مهم اهتمام کافی داشته باشد.

وی بر نظارت دقیق اداره کل بازرسی برای پیشگیری از فساد در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: این اقدامات باعث می‌شود تا مدیران نسبت به رفتار و برنامه‌های خود حساس باشند و از هرگونه خطایی به‌طور جد پرهیز کنند.

کد خبر 4336358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha